| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 12 月 25 日 星期一  |
同老公食聖誕大餐  |
分類: 未分類 |
今日下午同姐姐,阿b,kiddy,一齊去咗椰林閣食tea,after Alex仲同埋佢新買既dog dog一齊黎咗 tim~我哋食完野就去咗公園玩dog dog啦,隻dog dog好得意呀 ,得2個月大咋,係一隻bb既dog dog~玩完後,老公黎咗搵我,然後一齊搭車出kwai fong行,但係冇野see啱,after一齊再出荃灣行,去咗食扒王之王,好貴2個人埋單要$360,雖然係每人一個套餐,但係d份量好少,好唔抵食 ,下年聖誕實唔會食呢間野~我終於都送咗條頸巾比老公啦,我同佢果條係一模一樣ka...係情侶頸巾~呢d野自己整既真係會happy d ka~
|
2006 年 12 月 24 日 星期日  |
留在家中  |
分類: 未分類 |
本來同老公24號平安夜一齊返澳門玩,點知老公佢臨時唔得閒,要返澳門整d緊要野,so唔夠time玩,我就冇返啦 ,而家只好等下次啦,我呢日當然自己一個係home訓覺豬啦 ,眼見姐姐同妹妹都有節目,我都冇咩唔happy,因為我知你真係做緊要野,仲有你話第二日下午返黎陪我嗎...我實會等你既...hahaha |
2006 年 12 月 21 日 星期四  |
公司聯歡會  |
分類: 未分類 |
今日全公司攪聯歡會,老闆訂咗意粉屋既野食,有雞翼,PIZZA,炒飯,意粉,魷魚蘇,腸仔,芝士蛋糕,朱古力軟心CAKE,汽水等...... 好正!食到好飽飽~跟住我既經理仲每人送咗一盒士多啤理同一大袋車里子,柑TIM~輕鬆過後就繼續做野,做到直接放工,放工過後,又到SCHOOL聯歡會,好慘...比人話我大食,我只不過食咗4件西餅同飲咗一盒野飲之嗎,乜咁都叫大食咩?呢個聯歡會我都有比錢KA~每人都收咗$10 KA~既然比咗錢又食到既咁點解唔食喎~ HAHAHAHA...好HAPPY我老公有黎接我放學,佢仲話我個袋好重呀,梗係啦傻瓜,我個袋放咗5罐汽水同2包紙包飲品嗎,WAHAHA... |
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
自己部門聯歡會  |
分類: 未分類 |
今日下午同自己部門既上司,同事一齊去咗樓下間珍珍食飯,我哋食咗好多好美味既野,e.g:賽螃蟹, 凍蟹,炸尤魚蘇,蝦,雞,日式牛柳, 湯,大石班,扇貝, 汽水等 ...其實仲有幾樣,不過唔記得咗...,大約食到2:15pm就返公司抽獎,7份禮物入面,我抽都係第2份最豐富既禮物,我抽到既係一包野入面,有6粒瑤柱,四隻乾鮑同2塊燕窩, 另外最正個份係2張海洋公園門票, 比另一位同事抽中,不過唔緊要啦,我個份都唔差呀!而其餘個6份都係d精品,毛毛拖鞋, 杯, 信紙套,書簽等...抽完after就繼續做野啦~ |
2006 年 11 月 25 日 星期六  |
2006-11-25  |
分類: 未分類 |
今日同姐姐,阿妹,kiddy去咗椰林閣食tea,食完去咗龍珠堡借書see,大約7:00pm同明明約係kwai fong mtr等,after一齊出去 東涌行街,今次都係第一次去東涌行,但係冇野行囉,得一個商場行,我哋好快就行完啦,之後去咗m記食野 ,食完後就就出咗返去kwai fong see衫衫,但都係see唔啱,只係買咗對絲襪,有好多舖都閉咗門,so都係行到11:05pm就搭車回家啦~ |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 15 | »
|