| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 10 月 2 日 星期一  |
2006 年 9 月 30 日 星期六  |
去海洋公園hallo喂  |
分類: 未分類 |

今日二點正約咗表姐同明明係葵芳等,而我就同kiddy,阿b,jessica一齊出kwai fong,我姐姐就after先黎,我哋去咗草根食下午茶 ,食到大約3點幾就去咗百佳買野飲,買完就直接坐mtr去金鍾再坐巴士去海洋公園,大概四點幾就入場啦~我哋d門票好平,$130包玩all鬼屋加機動遊戲,仲包金鐘來回車費加$20飲食劵同紀念品一份,勁抵玩,都係多得我老公,so先咁抵~^3^...啜卜,我哋玩咗好多野,例如:極速之旅,滑浪飛船,越礦飛車,海渡船,洗衣機,仲有$20攤位遊戲,超動感影院,超好玩,真係好想再玩多幾次 ~大家行到咁上下都肚餓,so就去咗滑浪飛船小食度食野,我叫咗薯條雞翼食,都要成$26又冇野飲,so都幾貴下,雖然有$20劵,只係另加$6啫,但係都覺得唔值呢個數~我哋食完就去咗南瓜徑度行,比d鬼鬼嚇到我屎咗,仲有隻鬼鬼追我追足成九條街,好變態呀 ~但係鬼屋就只係玩咗5間,因為幽靈焚化場唔夠time玩,so玩唔到,不過都唔緊要la~玩到5間已經好好ka la ~下年有既話一定會再去~我哋7個人都認為最好玩同最恐怖係猛鬼衙門,1來佢夠多鬼,2來又有彊屍,個妝化得好真,都幾恐怖!玩到大約11:00幾就坐mtr出旺角食野,點知d食店勁早收 ,m記仲冇食物供應,更廢 ,我哋最後都係去咗kfc食雞,食到大約點幾鐘就回家了~仲有雖然我係第二次去玩hallo喂,但今年係我同明明第一次黎玩,今次亦都係我玩得最happy既一次,希望每年你都會係我身邊陪我一齊玩la~ |
2006 年 9 月 29 日 星期五  |
| 同KIDDY唱KK |
分類: 未分類 |
今日一早就同咗kiddy兩丁友去荃灣Green Box唱k,唱咗成3個半鐘,唱到聲都沙埋,但係價錢比以前貴咗,最平都要成$40起,有學生證都要加一收費,TOTAL:$44一個人~但係D野食就好味咗同大碟咗,都幾正既,我同kiddy都係叫咗龍蝦汁青口焗天使麵,幾好食,本來約埋小霜ka,點知搵唔到佢,事後先知佢原來以為我哋係星期六唱,當堂嘔血 激死...after就同kiddy出咗葵芳拎火牛,because部腦隻牛壞咗,so要訂~行到6:00pm趕住返家see無頭東官,so就回家了,好彩今日係學校記念日,so放假一天,如果唔係實累死呀 |
2006 年 9 月 28 日 星期四  |
2006 年 9 月 24 日 星期日  |
香港一日遊  |
分類: 未分類 |
今日下午同明明去咗西灣河香港電影資料館see野,但間野比我想像中細,佢有介紹老夫子同小倩既野,仲有好多好多...after再出去箕簊灣,諗住去埋海房博物館,點知咁黑仔,出到去竟然關咗門, 我哋只好出銅鑼灣行,去咗東角Laforet商場同埋貿易商場行,東角Laforet商場都係新開冇耐,但係都好多人行,幾
熱鬧~聽聞霍文希都係呢個商場度開咗間鋪叫LB Club,我都係see雜誌知ka~但係我都冇留意到,比我見到實沖入去see啫~行完銅鑼灣再搭叮叮去上環,再由上環搭渡輪去尖沙咀,今次係第二次咁搭,HAHA 個行程都幾正KA~我哋仲去咗海旁坐,AFTER 再去SOGO行,明明仲買咗件PUMA既黑色褸比我,好靚我好中意呀~明明等我啜啜你先~^3^...啜卜 行到累我哋就搭車返家了~ |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|