↘☆守護天使~Angel☆↙
歡迎大家來到↙☆守護天使~Angel☆↘既日記板.....
shunmanli
暱稱: Angel li
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2013-05-07
感想~
2007年12月29日做姐妹
深圳一日遊
買姊妹裙
文章分類
全部 (71)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 71
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 2483
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 2 日  星期一   晴天


出街街 愉快 分類: 未分類

今日同JESSICA去咗家家食TEA,食到3:30PM就去咗明明度坐,AFTER再一齊出去葵芳甘味食手打烏冬,勁正呀~超好食呀,不過可惜D份量就少咗D,價錢就一般LA~食完後就去咗葵涌廣場行,我同明明都有收穫我買咗3條皮帶,明明就買咗一隻碟同一件衫,真係開心屎呀,因為好耐都冇買過野啦~HAHAHAHA....

2006 年 9 月 30 日  星期六   雨天


去海洋公園hallo喂 愉快 分類: 未分類

 

今日二點正約咗表姐同明明係葵芳等,而我就同kiddy,阿b,jessica一齊出kwai fong,我姐姐就after先黎,我哋去咗草根下午茶,食到大約3點幾就去咗百佳買野飲,買完就直接坐mtr去金鍾再坐巴士去海洋公園,大概四點幾就入場啦~我哋d門票好平,$130包玩all鬼屋加機動遊戲,仲包金鐘來回車費加$20飲食劵同紀念品一份,勁抵玩,都係多得我老公,so先咁抵~^3^...啜卜,我哋玩咗好多野,例如:極速之旅,滑浪飛船,越礦飛車,海渡船,洗衣機,仲有$20攤位遊戲,超動感影院,超好玩,真係好想再玩多幾次~大家行到咁上下都肚餓,so就去咗滑浪飛船小食度食野,我叫咗薯條雞翼食,都要成$26又冇野飲,so都幾貴下,雖然有$20劵,只係另加$6啫,但係都覺得唔值呢個數~我哋食完就去咗南瓜徑度行,比d鬼鬼嚇到我屎咗,仲有隻鬼鬼追我追足成九條街,好變態呀~但係鬼屋就只係玩咗5間,因為幽靈焚化場唔夠time玩,so玩唔到,不過都唔緊要la~玩到5間已經好好ka la~下年有既話一定會再去~我哋7個人都認為最好玩同最恐怖係猛鬼衙門,1來佢夠多鬼,2來又有彊屍,個妝化得好真,都幾恐怖!玩到大約11:00幾就坐mtr出旺角食野,點知d食店勁早收,m記仲冇食物供應,更廢,我哋最後都係去咗kfc食雞,食到大約點幾鐘就回家了~仲有雖然我係第二次去玩hallo喂,但今年係我同明明第一次黎玩,今次亦都係我玩得最happy既一次,希望每年你都會係我身邊陪我一齊玩la~

2006 年 9 月 29 日  星期五   晴天


同KIDDY唱KK 分類: 未分類

今日一早就同咗kiddy兩丁友去荃灣Green Box唱k,唱咗成3個半鐘,唱到聲都沙埋,但係價錢比以前貴咗,最平都要成$40起,有學生證都要加一收費,TOTAL:$44一個人~但係D野食就好味咗同大碟咗,都幾正既,我同kiddy都係叫咗龍蝦汁青口焗天使麵,幾好食,本來約埋小霜ka,點知搵唔到佢,事後先知佢原來以為我哋係星期六唱,當堂嘔血激死...after就同kiddy出咗葵芳拎火牛,because部腦隻牛壞咗,so要訂~行到6:00pm趕住返家see無頭東官,so就回家了,好彩今日係學校記念日,so放假一天,如果唔係實累死呀

2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


去SEE生死甲鬥 愉快 分類: 未分類

今日返咗半堂就走咗啦~BECAUSE明明細妹比咗4張生死甲鬥門票我哋,SO就同咗家姐,表姐,明明一齊去咗葵芳SEE 10:00PM個場,套戲有D攪笑,D女又性感,都OK好SEE既~我哋仲去咗葵涌廣場食車仔麵TIM,好耐冇食過啦~SO覺得好美味呀~

2006 年 9 月 24 日  星期日   晴天


香港一日遊 愉快 分類: 未分類

今日下午同明明去咗西灣河香港電影資料館see野,但間野比我想像中細,佢有介紹老夫子同小倩既野,仲有好多好多...after再出去箕簊灣,諗住去埋海房博物館,點知咁黑仔,出到去竟然關咗門,我哋只好出銅鑼灣行,去咗東角Laforet商場同埋貿易商場行,東角Laforet商場都係新開冇耐,但係都好多人行,幾 熱鬧~聽聞霍文希都係呢個商場度開咗間鋪叫LB Club,我都係see雜誌知ka~但係我都冇留意到,比我見到實沖入去see啫~行完銅鑼灣再搭叮叮去上環,再由上環搭渡輪去尖沙咀,今次係第二次咁搭,HAHA個行程都幾正KA~我哋仲去咗海旁坐,AFTER 再去SOGO行,明明仲買咗件PUMA既黑色褸比我,好靚我好中意呀~明明等我啜啜你先~^3^...啜卜行到累我哋就搭車返家了~