|
|
與人同行""
| DATE2008 年 1 月 15 日 星期二 |
|
好耐冇見喇""
個exam不太難""
但已經放棄了一大半了-/ \-"
---------已經放棄了一大半了-/ \-"-----------
今日''
9:15am 放學-v-"(太早了)
同恋恋"""mandy"""yannis(佢叫我咁叫佢,,,我都冇辦法-v-)"""方方""'詹詹
行街街""講是非""食野"""夾糖糖............(刪下1000字-\/-")
5:30p.m 返屋企
|
TIME cM哇**2008-01-16 01:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 57 | »
|
|