心思思彬雅
寫我們一生的日記
記我倆剎那的永恆
siya0106
暱稱: C雅
性別: 女
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
十面埋伏
斷章---卞之琳
蘇菲'雅'日記----
My Daily Life Result
自我感覺良好
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+麗
candy
yanki
河童
芝芝
哈電
愛的日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 4 日  星期五   晴天


齊來做心理quiz

http://whobirdyou.com/thought.asp

彬雅妹的 思想體檢報告

魅力(Charisma): 5 待人氣度與手腕
理性(Senses): 8 歸納與推論的邏輯概念
感性(Sensibility): 9 情感與美感的靈敏度
深度(Sophistication): 3 思考的深度與透徹度
社交(Socialization): 8 對於社交活動的接受度
熱情(Passion): 5 自動自發的執行力
知識(Intellectual): 8 學習與知識的駕馭潛能
樂觀(Optimism): 9 積極與進取的思維
悲觀(Pessimism): 5 消極與保守的思維
責任(Responsibility): 6 規劃與受託的潛能


領導能量: 68  你領導才能普普,屬大將型人才。
社交能量: 71  你喜歡社交活動,但對其也不是非常重視。
思考能量: 63  喜歡動腦,只是思維深度還有進步的空間。
鬥志能量: 65  不嘗試怎麼知道自己不行,對不對?
藝術能量: 60  你的藝術才能並不差,應繼續進修培養。
科學能量: 71  注意自己,不要被意識形態牽著鼻子走。
創意能量: 58  想要有創意,先從建立自己的觀點開始。
靈感能量: 64  靈感來自於敏銳的觀察力,多觀察社會現象。
戀愛能量: 72  雖不是大情聖,但是也是有自己的一番浪漫情懷。


優點:

  • 重義氣,對朋友全心全意的付出不會佔別人便宜。
  • 順其自然、性格中庸、單純,做人處事以和為貴,容易與人相處。
  • 對現況接受度高,不多對人做質疑。
  • 不推卸責任,骨子硬。
  • 中規中矩,盼望過無憂無慮的平凡生活。
  • 缺點:

  • 理想主義者,作決定欠缺實際利益考量。
  • 做事缺乏長遠的計畫,難以站在指揮的位置上。
  • 缺乏遠見、欠缺責任感與危機意識,應學習先思後行以免因為做了欠缺考量的決策而吃虧。
  • 剛愎自用。
  • 不通情理,不常反省自己。
  • 墨守常規、拘泥於傳統思想。
  • 缺乏自知之明、不敢多做嘗試。
  • 豬b 的 思想體檢報告

    魅力(Charisma): 2 待人氣度與手腕
    理性(Senses): 8 歸納與推論的邏輯概念
    感性(Sensibility): 8 情感與美感的靈敏度
    深度(Sophistication): 7 思考的深度與透徹度
    社交(Socialization): 5 對於社交活動的接受度
    熱情(Passion): 5 自動自發的執行力
    知識(Intellectual): 7 學習與知識的駕馭潛能
    樂觀(Optimism): 7 積極與進取的思維
    悲觀(Pessimism): 6 消極與保守的思維
    責任(Responsibility): 9 規劃與受託的潛能


    領導能量: 58  你領導才能普普,屬大將型人才。
    社交能量: 51  你喜歡社交活動,但對其也不是非常重視。
    思考能量: 71  喜歡動腦,只是思維深度還有進步的空間。
    鬥志能量: 64  不嘗試怎麼知道自己不行,對不對?
    藝術能量: 64  你的藝術才能並不差,應繼續進修培養。
    科學能量: 74  注意自己,不要被意識形態牽著鼻子走。
    創意能量: 71  想要有創意,先從建立自己的觀點開始。
    靈感能量: 71  靈感來自於敏銳的觀察力,多觀察社會現象。
    戀愛能量: 74  雖不是大情聖,但是也是有自己的一番浪漫情懷。


    優點:

  • 重義氣,對朋友全心全意的付出不會佔別人便宜。
  • 明辨是非、極富正義感,做人處事深思熟慮,性格沉穩易獲得長輩與上司的青睞。
  • 對現實社會抱有不滿,心中藏著一份對理想世界的憧憬。
  • 有強烈的道德感、為人付出不遺餘力。
  • 中規中矩,盼望過無憂無慮的平凡生活。
  • 缺點:

  • 理想主義者,作決定欠缺實際利益考量。
  • 做事缺乏長遠的計畫,難以站在指揮的位置上。
  • 處事不夠圓融,態度過於激進,應學習中庸之道,以免因為過於義憤填膺而冒犯別人。
  • 底子裡對改變存有一絲恐懼。
  • 容易因為太專注於工作而忽略週遭人的感受。
  • 墨守常規、拘泥於傳統思想。
  • 缺乏自知之明、不敢多做嘗試。
  • 刊登時間︰2006-08-04 01:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
    2006 年 7 月 31 日  星期一   晴天


    YEYE~~暑期幼稚園助教

    前幾日提到我要去kowloon Tong,

    其實我走左去interview~~>暑期幼稚園助教

    個間幼稚園原來幾出名,叫約克英文小學暨幼稚園

    我都唔明=..=份工請幾個人,就有成30幾個女仔同我一齊interview,

    之前填apply form時仲多,仲有男仔去見tim=..=,

    luckily,個主任好好人,請左我,so happy!!!

    But,約一個月前,我去見一份私人補習老師,

    個女仔中3升中4,英文唔合格,

    佢father想佢想英文會考可以拎C=..=

    仲有,佢希望個補習miss係Christian,

    老實講,我都成半年無返教會,

    我英文又痳痳地=..=真係怕依個奇蹟實現唔到,

    如果幫佢補完都係唔合格...咁我咪好大罪!

    我係唔係應該唔做補習個份呢?

    請各位朋友比d意見我>..<!!

    刊登時間︰2006-07-31 12:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
    2006 年 7 月 28 日  星期五   雨天


    100題( copied from yanki)  

    1. 喜歡欺負的人是 : ---豬b
    2. 喜歡咬的人是 : ----豬b
    3. 有要好的網友 : ---  無
    4. 要好的朋友:   -- 趴仔,賽賽,肥mei,芝芝,羊咩.....
    5. 身邊有厲害的人嗎 : --林平
    6. 有喜歡的對象 :----有
    7. 心愛的人是誰 : ---- 豬b
    8. 有老公/ 老婆嗎 :----yes
    9. 有銀行戶口嗎 :----有
    10. 喜歡撒嬌的對象是 : ---- 豬b
    11. 有喜歡的店鋪嗎 : ----無
    12. 喜歡的食物 :----家鄉炒飯,cheese cake
    13. 有要感謝的人 :-- 謝媽,芝芝,ms tso,豬b
    14. 有討厭的人嗎 : 有, 撩事生非既潑婦+B女
    15. 喜歡喝什麼 : -----------凍檸水,士多啤梨奶昔
    16  喜歡做什麼事 : ----------打機,學習,同豬b周圍走
    17  喜歡古老的東西嗎 : --------一dd
    18. 有想得到的東西嗎 : --------好多(again: 欲望係無窮無盡既!)
    19. 緊張時的小動作 :---------口震掛
    20. 有奇怪的嗜好 : ----------狂講ok,大笑
    21. 喜歡什麼動物 :-----------豬
    22. 羨慕的對象 :-空姐,有謝媽咁好既人
    23. 身邊有美女嗎 : -----------OF COURSE!
    24. 最想送給朋友的gift : --------快樂既回憶
    25. 喜歡誰的寵物 :大咀既蒼鼠
    26. 喜歡什麼飾物 :--------豬B送比我既定惰信物
    27. 有要仰望的對象嗎:----------Morrie
    28. 討厭的男性類型 : ---扮有型,自私,太傳統既大男人
    29. 討厭的女性類型 : -----耍手段,攻心計,矯揉造作
    30. 欣賞的男性類型 : ------有責任心,上進,有氣度,有道德
    31. 欣賞的女性類型 : ------有氣質,平易近人
    32. 有想扁的對象嗎 : ----------陳水扁,布薯
    33. 不能忍受的事 : ----比人屈,比人害
    34. 扯開話題的方法是 : ---OK~~
    35. 同碧咸有血緣嗎 : -----無
    36. 想打矮的人嗎 : ------唔會
    37. 喜歡的人[ 不是愛 ] : ---------多得很
    38. 對愛人的親蜜稱呼 :----------豬b,呀b,豬麥,姣佬,老公......
    39. 不喜歡的人 :  -------------潑婦,B女
    40. 想推倒的人 :  -------------布薯
    41. 特技 : --------------好多WO!!
    42. 不擅長的事 : ------電腦,哄人
    43. 常做的事 : --------------OK ~~
    44. 必殺技 :-------怪動作
    45. 對侮辱愛人的人的行動 : ---維護
    46. 喜歡的風格 : --------平凡中的獨特,獨特中的平凡
    47. 所信仰的神 : ------------jesus
    48. 喜歡的game : ----------彈水呀給
    49. 常做又常放棄的事 : ----------學好D琴
    50. 對看到弄這的人的說話 : ???
    51. 對於又再有50題答有咩感想 :@[email protected]! ^..^OK~~~
    52. 比較喜歡俊男還是美女 :--------美女多D
    53. 若給你選擇,你比較想當「攻」還是「避」: 攻
    54. 介意自己的外貌和身材嗎 :-------難免有點
    55. 好色嗎 : ---------------某時
    56. 目前為止,生命中最重要的生物是 : 豬B
    57. 目前為止,生命中最重要的死物是 : Stitch,呀給
    58. 目前為止,生命中最重要的虛構物是 ---@@唔知
    59. 目前最苦惱的是 :----------不能控制情緒,EQ低,唔知做咩好
    60. 有要推薦的網站嗎 : no
    61. 有要抨擊的網站嗎 : no
    62. 甚麼時候會覺得幸福 : --------同屋企人+豬B一齊
    63. 喜歡打日記嗎 : -------------一般
    64. 會亂花錢嗎 : --------------有時
    65. 對於甚麼最沒抵抗能力 : -------別人的請求
    66. 認為友情的態度應是 : --------情與義,值千金!!
    67. 認為愛情的態度應是 : ---------- 山無稜,天地合,才敢與君絕
    68. 試在你的朋友中,舉出幾個攻受的配對 :芝芝+哈電,呀呆+河童......
    69. 最喜歡的數字: 10
    70. 可以透露三圍嗎 : ------------@0@
    71. 對於醜陋的看法 : ------自以為自己好索好型而去踏人既人
    72. 當喜歡上一個人時的行動:--------留意他,和他溝通

    73. 對於美女的定義 : -------感覺良好,相由身心
    74. 對於俊男的定義 : -----------同上
    75. 有戀童癖嗎 : -------------下?我唔係michael jackson!
    76. 認為自己冷靜,理智嗎: ----一時時
    77. 認為自己戀愛時冷靜,理智嗎: ------不
    78. 對於討厭的人,你會 : ---------歧視
    79. 如果給你三個願望,你會許甚麼願: ---1.個個happy,2.個個happy,3.個個happy
    80. 感到無力的事 : -----------比人屈
    81. 一看就喜歡的名字 : ---------ok~
    82. 請提供幾個較不堪的花名 :.........
    83. 請舉出幾項不可思議事件 :....
    84. 請舉出自己的一個優點 : ----易話為,重情義
    85. 請舉出自己的一個缺點 : ----脾氣差,衝動
    86. 愛情和麵包選擇哪一樣 : -----家鄉炒飯,正!
    87. 對於自己的夢,有啥感想 :------好想實現
    88. 無聊時會 : --------------寫下野,打下機
    89. 試舉一喜歡的說話 : ---------ok~~
    90. 外在美和內在美,認為哪樣較重要 : 內在美
    91. 認為自己全身哪一部位最醜 : ------條眉,大肚腩!!
    92. 認為自己全身哪一部位最美 :------個nose
    93. 在甚麼時候最易發火 : ---------被人屈
    94. 在甚麼時候最溫柔 : ----------zzz時
    95. 看到會害怕的死物 : ????
    96. 如果要改筆名,你會改? : --------大雅文王
    97.100歲時會做甚麼 : ----------係老人院到等上帝
    98. 你覺得你十年後會變成怎樣 : -----幸福女人
    99. 畢生宏願 : -----------環遊世界,同豬b組織幸福家園
    100. 再一次問及,,你此刻的感想是:ok~

    刊登時間︰2006-07-28 01:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
    2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


    To be or not to be

    it's rainning in T.K.O now=..=

    Pig B has just gone..we played happily wiith Jason and Chu..HEHE~~

    Today, we went to Kowloon Tong. I need to come to there again tomorrow afternoon.

    I applied as a tutor  1 month ago and maybe I have to teach a Form 3 student English=..=

    I knew that she is weak in English and fails all the time. I also knew that her brother was my sister's classmate and they bullied my sister........when I saw her at the first time, I didn't know why I don't want to teach her....she looks so  unkind....her father wants her to get C at HKCEE English=..=......you know, I don't want to get hurt again after I was fired by a Primary 3 student's parents=..= they fired me because their' lovely', 'clever' daughter complained me about my Oral being not better than her(a Primary 3 student)!! X your mother!

    I will go to University soon. My mother has skipped my allowance so I have to earn $$ myself. Even though being a tutor can solve my daily financial problem, I really don't want to do it!( Just suffer wrong or be complianed to get a little money!)

    Ai~~

    刊登時間︰2006-07-27 11:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
    2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


    100題~~copied from yanki

    1. 幾多歲?:19
    2. 手指邊隻最長?:中指(係人都知我尾拍特短=..=)
    3. 有冇蛀牙?:之前無,不過而家唔知

    4. 而家有冇邊度痛?:無
    5. 用邊隻唇膏?:無
    6. 有冇留指甲?:無
    7. 最可愛既底褲?:=..=

    8. 有幾多對鞋?:3對...
    9. 有冇爭人錢?:有>>yanki,謝媽
    10. 咩科最叻?:中國文學比較好...

    11. 咩科最差?: 雖然係謝媽教...but英文真係唔夠出邊英中好

    12. 最中意邊個老師?:Miss tse+Miss tso+Miss cheung
    13. 想做一些冇可能做到既野?:識飛

    14. 尋日食左幾多餐?:3餐..
    15. 床上面有咩特別既野?:相
    16. 屋企冇人會做什麼?:狂用電腦打機
    17. 近排有咩係爛左架?:無喎..
    18. 用邊隻洗頭水?:DOVE
    19. 壞習慣?:夜訓,唔耐煩.....
    20. ICQ?:178369350
    21. 屋企好多咩野?:最多垃圾,同d細佬妹一齊製造既
    22. 想做男定女?:女仔
    23. 皮膚黑定白?:偏黃
    24. 中意睇咩電視節目?:無咩
    25. Cookies入面,最唔中意邊一個?:無感覺
    26. 用四個字形容William Hung:萬中無一
    27. 舊曆生日係?:12月初7
    28. 最想邊一日生日呢?:1月1日
    29. 最想拎咩獎?:呀給聯實第一 XDXDD
    30. 番學定放假?:而家想返學


    About Your Friends
    31. 最高?:陳高柱
    32. 最肥?:芝芝(wakakaka~~)
    33. 最想打?:豬b
    34. 有事先搵你既?:無掛
    35. 同你一齊放學?:tonia,呀呆
    36. 背到幾多個Friends既電話?:好多個都背唔到
    37. 同邊個講心事?:豬b,yanki,肥mei,芝芝,賽賽
    38. 最有錢?:芝芝!!(L芝)
    39. 最曬命?:=..=
    40. 最好笑?:豬b,趴仔,馬仔
    41. 最白痴?:我lo
    42. 只會嗌你全名?:有無呀!?
    43. 最悶?:...
    44. 最中意邊個Friends個名?:芝芝,賽賽
    45. 知道最多你既秘密?: 豬b人
    46. 住得最高?:tonia (睇佢留言,住37樓..the tallest!!)
    47. 最疏遠?:o的小學同學
    48. 識左最耐?:賽賽,趴仔
    49. 邊個Friends永遠冇心事?:邊個會無?=.=
    50. 你會當邊個係自己媽咪?:謝媽,包姐

    Last u Did
    51. 睏覺?:屋企.
    52. 搭車?:輕鐵
    53. 仆街?:好耐未試過..
    54. 你打既電話?:豬b仔
    55. 番學?:long time ago=..=

    56. 去吉野家食野?:同上..
    57. 食野同飲野?:now..
    58. 買咩野?:豬b送左個owl錢包比我^..^
    59. 計畫左咩野?:swimming,中7gathering,大學...
    60. MSN/ICQ 同邊個講野?:羊咩+趴仔+呀錦+豬b+表妹

    Questions
    61. 隔離屋姓咩?:鄧啦梗係...>"<
    62. 平時較幾多個鬧鐘?:一個
    63. 沖涼先定洗頭先?:沖涼先
    64. 番學方法?:搭輕鐵之後行路就到了..
    65. 媽咪鬧你既原因?:好少只係鬧我...多數佢發癲鬧晒全部人
    66. 你自由嗎?:一般自由..
    67. 而家最想?:見返中7 fds同上大學
    68. 滿意而家既生活方式嗎?:唔滿意
    69. 滿意而家用緊既Mouse嗎?:唔滿意(壞壞地)
    70. 打中文定打英文快?:差唔多

    Favourite
    71. 髮型?:岩岩電直左
    72. 手指?:有獨特既尾指~~ok~~
    73. 牌子?:no
    74. 小動作?:好多,問下d fds就知
    75. 著幾多條褲番學?:一條褲
    76. 照鏡?:都ok like ga~~
    77. 快歌定慢歌?:both
    78. 卡通人物?:Stitch
    79. 地方?:Canada,Holland,Thailand.........
    80. 睏覺方式?:大字型,攬住d野

    Questions Again
    81. 初戀?:中六...(可唔可以個次唔算?oook~~=..=)
    82. 番屋企第一樣做既野?:除鞋換衫
    83. 著鞋右定左先?:唔記得左
    84. 最驚邊個?:d撩事生非既師奶+呀嬸
    85. 口頭禪?:OK~~
    86. 講粗口嗎?:一時時..
    87. 成日遲到嗎?:都係=..=..
    88. 最熟邊度?:元朗..
    89. 聽左最耐既一隻歌?:不得不愛
    90. 你的電腦好嗎?:算係咁..
    91. 發左個咩夢呀近排?同豬b打交
    92.最浪費時間既事?:等人啦
    93. 買野食既定義?:欲望(欲望係無窮無盡既!!)
    94. 最瘀既一次?: 成日咸..都唔係好記得
    95. 身邊既人之中邊個最可愛?:我brother(唔發脾氣個時)
    96. 用一句形容你媽媽?:癲,大聲,無端端唱歌
    97. 電腦Wallpaper?:叮噹
    98. ICQ Skin?:無,咩黎ga?
    99. IE主頁?:Yahoo
    100. 哩個問卷既評語?:OK~~

    刊登時間︰2006-07-26 01:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]