| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2006 年 8 月 4 日 星期五  |

2006 年 7 月 31 日 星期一  |
| YEYE~~暑期幼稚園助教 |
前幾日提到我要去kowloon Tong,
其實我走左去interview~~>暑期幼稚園助教
個間幼稚園原來幾出名,叫約克英文小學暨幼稚園
我都唔明=..=份工請幾個人,就有成30幾個女仔同我一齊interview,
之前填apply form時仲多,仲有男仔去見tim=..=,
luckily,個主任好好人,請左我,so happy!!!
But,約一個月前,我去見一份私人補習老師,
個女仔中3升中4,英文唔合格,
佢father想佢想英文會考可以拎C=..=
仲有,佢希望個補習miss係Christian,
老實講,我都成半年無返教會,
我英文又痳痳地=..=真係怕依個奇蹟實現唔到,
如果幫佢補完都係唔合格...咁我咪好大罪!
我係唔係應該唔做補習個份呢?
請各位朋友比d意見我>..<!! |
| 刊登時間︰2006-07-31 12:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
| 100題( copied from yanki) |
1. 喜歡欺負的人是 : ---豬b
2. 喜歡咬的人是 : ----豬b
3. 有要好的網友 : --- 無
4. 要好的朋友: -- 趴仔,賽賽,肥mei,芝芝,羊咩.....
5. 身邊有厲害的人嗎 : --林平
6. 有喜歡的對象 :----有
7. 心愛的人是誰 : ---- 豬b
8. 有老公/ 老婆嗎 :----yes
9. 有銀行戶口嗎 :----有
10. 喜歡撒嬌的對象是 : ---- 豬b
11. 有喜歡的店鋪嗎 : ----無
12. 喜歡的食物 :----家鄉炒飯,cheese cake
13. 有要感謝的人 :-- 謝媽,芝芝,ms tso,豬b
14. 有討厭的人嗎 : 有, 撩事生非既潑婦+B女
15. 喜歡喝什麼 : -----------凍檸水,士多啤梨奶昔
16 喜歡做什麼事 : ----------打機,學習,同豬b周圍走
17 喜歡古老的東西嗎 : --------一dd
18. 有想得到的東西嗎 : --------好多(again: 欲望係無窮無盡既!)
19. 緊張時的小動作 :---------口震掛
20. 有奇怪的嗜好 : ----------狂講ok,大笑
21. 喜歡什麼動物 :-----------豬
22. 羨慕的對象 :-空姐,有謝媽咁好既人
23. 身邊有美女嗎 : -----------OF COURSE!
24. 最想送給朋友的gift : --------快樂既回憶
25. 喜歡誰的寵物 :大咀既蒼鼠
26. 喜歡什麼飾物 :--------豬B送比我既定惰信物
27. 有要仰望的對象嗎:----------Morrie
28. 討厭的男性類型 : ---扮有型,自私,太傳統既大男人
29. 討厭的女性類型 : -----耍手段,攻心計,矯揉造作
30. 欣賞的男性類型 : ------有責任心,上進,有氣度,有道德
31. 欣賞的女性類型 : ------有氣質,平易近人
32. 有想扁的對象嗎 : ----------陳水扁,布薯
33. 不能忍受的事 : ----比人屈,比人害
34. 扯開話題的方法是 : ---OK~~
35. 同碧咸有血緣嗎 : -----無
36. 想打矮的人嗎 : ------唔會
37. 喜歡的人[ 不是愛 ] : ---------多得很
38. 對愛人的親蜜稱呼 :----------豬b,呀b,豬麥,姣佬,老公......
39. 不喜歡的人 : -------------潑婦,B女
40. 想推倒的人 : -------------布薯
41. 特技 : --------------好多WO!!
42. 不擅長的事 : ------電腦,哄人
43. 常做的事 : --------------OK ~~
44. 必殺技 :-------怪動作
45. 對侮辱愛人的人的行動 : ---維護
46. 喜歡的風格 : --------平凡中的獨特,獨特中的平凡
47. 所信仰的神 : ------------jesus
48. 喜歡的game : ----------彈水呀給
49. 常做又常放棄的事 : ----------學好D琴
50. 對看到弄這的人的說話 : ???
51. 對於又再有50題答有咩感想 :@[email protected]! ^..^OK~~~
52. 比較喜歡俊男還是美女 :--------美女多D
53. 若給你選擇,你比較想當「攻」還是「避」: 攻
54. 介意自己的外貌和身材嗎 :-------難免有點
55. 好色嗎 : ---------------某時
56. 目前為止,生命中最重要的生物是 : 豬B
57. 目前為止,生命中最重要的死物是 : Stitch,呀給
58. 目前為止,生命中最重要的虛構物是 ---@@唔知
59. 目前最苦惱的是 :----------不能控制情緒,EQ低,唔知做咩好
60. 有要推薦的網站嗎 : no
61. 有要抨擊的網站嗎 : no
62. 甚麼時候會覺得幸福 : --------同屋企人+豬B一齊
63. 喜歡打日記嗎 : -------------一般
64. 會亂花錢嗎 : --------------有時
65. 對於甚麼最沒抵抗能力 : -------別人的請求
66. 認為友情的態度應是 : --------情與義,值千金!!
67. 認為愛情的態度應是 : ---------- 山無稜,天地合,才敢與君絕
68. 試在你的朋友中,舉出幾個攻受的配對 :芝芝+哈電,呀呆+河童......
69. 最喜歡的數字: 10
70. 可以透露三圍嗎 : ------------@0@
71. 對於醜陋的看法 : ------自以為自己好索好型而去踏人既人
72. 當喜歡上一個人時的行動:--------留意他,和他溝通
73. 對於美女的定義 : -------感覺良好,相由身心
74. 對於俊男的定義 : -----------同上
75. 有戀童癖嗎 : -------------下?我唔係michael jackson!
76. 認為自己冷靜,理智嗎: ----一時時
77. 認為自己戀愛時冷靜,理智嗎: ------不
78. 對於討厭的人,你會 : ---------歧視
79. 如果給你三個願望,你會許甚麼願: ---1.個個happy,2.個個happy,3.個個happy
80. 感到無力的事 : -----------比人屈
81. 一看就喜歡的名字 : ---------ok~
82. 請提供幾個較不堪的花名 :.........
83. 請舉出幾項不可思議事件 :....
84. 請舉出自己的一個優點 : ----易話為,重情義
85. 請舉出自己的一個缺點 : ----脾氣差,衝動
86. 愛情和麵包選擇哪一樣 : -----家鄉炒飯,正!
87. 對於自己的夢,有啥感想 :------好想實現
88. 無聊時會 : --------------寫下野,打下機
89. 試舉一喜歡的說話 : ---------ok~~
90. 外在美和內在美,認為哪樣較重要 : 內在美
91. 認為自己全身哪一部位最醜 : ------條眉,大肚腩!!
92. 認為自己全身哪一部位最美 :------個nose
93. 在甚麼時候最易發火 : ---------被人屈
94. 在甚麼時候最溫柔 : ----------zzz時
95. 看到會害怕的死物 : ????
96. 如果要改筆名,你會改? : --------大雅文王
97.100歲時會做甚麼 : ----------係老人院到等上帝
98. 你覺得你十年後會變成怎樣 : -----幸福女人
99. 畢生宏願 : -----------環遊世界,同豬b組織幸福家園
100. 再一次問及,,你此刻的感想是:ok~
|
| 刊登時間︰2006-07-28 01:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| To be or not to be |
it's rainning in T.K.O now=..=
Pig B has just gone..we played happily wiith Jason and Chu..HEHE~~
Today, we went to Kowloon Tong. I need to come to there again tomorrow afternoon.
I applied as a tutor 1 month ago and maybe I have to teach a Form 3 student English=..=
I knew that she is weak in English and fails all the time. I also knew that her brother was my sister's classmate and they bullied my sister........when I saw her at the first time, I didn't know why I don't want to teach her....she looks so unkind....her father wants her to get C at HKCEE English=..=......you know, I don't want to get hurt again after I was fired by a Primary 3 student's parents=..= they fired me because their' lovely', 'clever' daughter complained me about my Oral being not better than her(a Primary 3 student)!! X your mother!
I will go to University soon. My mother has skipped my allowance so I have to earn $$ myself. Even though being a tutor can solve my daily financial problem, I really don't want to do it!( Just suffer wrong or be complianed to get a little money!)
Ai~~ |
| 刊登時間︰2006-07-27 11:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2006 年 7 月 26 日 星期三  |
| 100題~~copied from yanki |
1. 幾多歲?:19
2. 手指邊隻最長?:中指(係人都知我尾拍特短=..=)
3. 有冇蛀牙?:之前無,不過而家唔知
4. 而家有冇邊度痛?:無
5. 用邊隻唇膏?:無
6. 有冇留指甲?:無
7. 最可愛既底褲?:=..=
8. 有幾多對鞋?:3對...
9. 有冇爭人錢?:有>>yanki,謝媽
10. 咩科最叻?:中國文學比較好...
11. 咩科最差?: 雖然係謝媽教...but英文真係唔夠出邊英中好
12. 最中意邊個老師?:Miss tse+Miss tso+Miss cheung
13. 想做一些冇可能做到既野?:識飛
14. 尋日食左幾多餐?:3餐..
15. 床上面有咩特別既野?:相
16. 屋企冇人會做什麼?:狂用電腦打機
17. 近排有咩係爛左架?:無喎..
18. 用邊隻洗頭水?:DOVE
19. 壞習慣?:夜訓,唔耐煩.....
20. ICQ?:178369350
21. 屋企好多咩野?:最多垃圾,同d細佬妹一齊製造既
22. 想做男定女?:女仔
23. 皮膚黑定白?:偏黃
24. 中意睇咩電視節目?:無咩
25. Cookies入面,最唔中意邊一個?:無感覺
26. 用四個字形容William Hung:萬中無一
27. 舊曆生日係?:12月初7
28. 最想邊一日生日呢?:1月1日
29. 最想拎咩獎?:呀給聯實第一 XDXDD
30. 番學定放假?:而家想返學
About Your Friends
31. 最高?:陳高柱
32. 最肥?:芝芝(wakakaka~~)
33. 最想打?:豬b
34. 有事先搵你既?:無掛
35. 同你一齊放學?:tonia,呀呆
36. 背到幾多個Friends既電話?:好多個都背唔到
37. 同邊個講心事?:豬b,yanki,肥mei,芝芝,賽賽
38. 最有錢?:芝芝!!(L芝)
39. 最曬命?:=..=
40. 最好笑?:豬b,趴仔,馬仔
41. 最白痴?:我lo
42. 只會嗌你全名?:有無呀!?
43. 最悶?:...
44. 最中意邊個Friends個名?:芝芝,賽賽
45. 知道最多你既秘密?: 豬b人
46. 住得最高?:tonia (睇佢留言,住37樓..the tallest!!)
47. 最疏遠?:o的小學同學
48. 識左最耐?:賽賽,趴仔
49. 邊個Friends永遠冇心事?:邊個會無?=.=
50. 你會當邊個係自己媽咪?:謝媽,包姐
Last u Did
51. 睏覺?:屋企.
52. 搭車?:輕鐵
53. 仆街?:好耐未試過..
54. 你打既電話?:豬b仔
55. 番學?:long time ago=..=
56. 去吉野家食野?:同上..
57. 食野同飲野?:now..
58. 買咩野?:豬b送左個owl錢包比我^..^
59. 計畫左咩野?:swimming,中7gathering,大學...
60. MSN/ICQ 同邊個講野?:羊咩+趴仔+呀錦+豬b+表妹
Questions
61. 隔離屋姓咩?:鄧啦梗係...>"<
62. 平時較幾多個鬧鐘?:一個
63. 沖涼先定洗頭先?:沖涼先
64. 番學方法?:搭輕鐵之後行路就到了..
65. 媽咪鬧你既原因?:好少只係鬧我...多數佢發癲鬧晒全部人
66. 你自由嗎?:一般自由..
67. 而家最想?:見返中7 fds同上大學
68. 滿意而家既生活方式嗎?:唔滿意
69. 滿意而家用緊既Mouse嗎?:唔滿意(壞壞地)
70. 打中文定打英文快?:差唔多
Favourite
71. 髮型?:岩岩電直左
72. 手指?:有獨特既尾指~~ok~~
73. 牌子?:no
74. 小動作?:好多,問下d fds就知
75. 著幾多條褲番學?:一條褲
76. 照鏡?:都ok like ga~~
77. 快歌定慢歌?:both
78. 卡通人物?:Stitch
79. 地方?:Canada,Holland,Thailand.........
80. 睏覺方式?:大字型,攬住d野
Questions Again
81. 初戀?:中六...(可唔可以個次唔算?oook~~=..=)
82. 番屋企第一樣做既野?:除鞋換衫
83. 著鞋右定左先?:唔記得左
84. 最驚邊個?:d撩事生非既師奶+呀嬸
85. 口頭禪?:OK~~
86. 講粗口嗎?:一時時..
87. 成日遲到嗎?:都係=..=..
88. 最熟邊度?:元朗..
89. 聽左最耐既一隻歌?:不得不愛
90. 你的電腦好嗎?:算係咁..
91. 發左個咩夢呀近排?同豬b打交
92.最浪費時間既事?:等人啦
93. 買野食既定義?:欲望(欲望係無窮無盡既!!)
94. 最瘀既一次?: 成日咸..都唔係好記得
95. 身邊既人之中邊個最可愛?:我brother(唔發脾氣個時)
96. 用一句形容你媽媽?:癲,大聲,無端端唱歌
97. 電腦Wallpaper?:叮噹
98. ICQ Skin?:無,咩黎ga?
99. IE主頁?:Yahoo
100. 哩個問卷既評語?:OK~~
|
| 刊登時間︰2006-07-26 01:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|