心思思彬雅
寫我們一生的日記
記我倆剎那的永恆
siya0106
暱稱: C雅
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
十面埋伏
斷章---卞之琳
蘇菲'雅'日記----
My Daily Life Result
自我感覺良好
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+麗
candy
yanki
河童
芝芝
哈電
愛的日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


去玩去癲,來Ocean Park!!

昨日好開心,

豬b同我+2妹,3妹,4妹去ocean park玩,

原來佢地有夏水禮,

無bring泳衣去玩, regret~~~

d人都好多,

有個呀婆超唔知點,

人地排隊,佢就係咁占人隊,

咁都已經夠,佢家一家大細仲跟住佢係咁占隊,

D人無奈咁望住佢地,

個孫女都唔知有無攪錯,一邊向前占人隊,一邊喝佢呀婆過返去(咁即係上前行定返去後邊呀=..=?)

講真,去OCEAN PARK真係幾辛苦,

行都行到你癲,仲要係咁比個太陽曬住,

去完好似爬左兩座山咁累,

最攪笑係4妹玩海盜船玩到標眼水,又要驚,又要玩,

玩完海盜仲玩埋越礦飛車同過山車,正!

(下圖)扮等似5似個兩隻怪獸??WAKAKAKA~

刊登時間︰2006-07-22 09:34 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


世界盃

7月9日個晚好happy,

我,趴仔+馬仔去左X Zone打機,

原來打機係咁正,唔怪得咁多人中左打機毒=..=

成班朋友一齊出去Greenbox睇波,

有芝芝,芝b,肥MEI,肥WING,趴仔,馬仔,Nicky,呀呆,呀聰...

France:Italy

yea~~ Italy win 左!!

豬B仔永遠是最好的!

 

 

刊登時間︰2006-07-12 10:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 9 日  星期日   晴天


唉~~

好無奈,

大失眠...

好unhappy......

我點都zzz唔著,個心un住un住咁,

6點幾先zzz到,11點幾就起左身,

估唔到係咁,

獨自一人......down

刊登時間︰2006-07-09 11:30 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 8 日  星期六   晴天


一早比人吵醒了,

昨晚打機,4點幾先zzzz.....攞命!!

我知道你憎我,

但不用咒我'x家產'吧!

我x家產咪即係你x家產...

遲開門就要死,

估唔到老一輩講野咁毒,

想人尊重你,請做好你的榜樣!

那時你明見我按鐘不開門給我,

我也沒想過要害你的說話,

你憎我可以當我隱形,

但請不要在要我幫忙時說出這麼狠毒的話!

中國人就是中國人,

永遠戒不掉惡習,

受過教育的人就知道.

不是長輩永遠是對的!

請那些無謂人見日記後不要追問我,

又把白改成黑,我知那些XO一定又說是我聽錯或撞聾之類的說話,

還會說盡粗得不可再粗的粗口來炸我,

我不希望再有此類事情出現!

我才是當時人,請不再場者不要亂批評!

ps. thx for 肥mei的安慰~~

刊登時間︰2006-07-08 12:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 7 日  星期五   晴天


不想長大

我覺得,

離開校園後,

生活像缺少了什麼似的,

我很懷念在中學的日子,

和趴仔一起發癲,與河童唱歌,

和芝芝吵架,與肥MEI談心,

聽林平,羊咩的見論......

這一切一切都是我心中最快樂的回憶...

從前渴望快點長大,

讓自己遠飛,

但在暑期時的工作經驗讓我知道,

最美好的還是坐在課室裡與朋友們讀書,

睡著聽老師們講的課.

此刻令我想到一句很老土的句子,但這正是我想說給朋友們知的:

各奔前程FLY AND FLY,

我倆友誼NEVER DIE.......

 

刊登時間︰2006-07-07 01:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]