| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
| 去玩去癲,來Ocean Park!! |
昨日好開心,
豬b同我+2妹,3妹,4妹去ocean park玩,
原來佢地有夏水禮,
無bring泳衣去玩, regret~~~
d人都好多,
有個呀婆超唔知點,
人地排隊,佢就係咁占人隊,
咁都已經夠,佢家一家大細仲跟住佢係咁占隊,
D人無奈咁望住佢地,
個孫女都唔知有無攪錯,一邊向前占人隊,一邊喝佢呀婆過返去(咁即係上前行定返去後邊呀=..=?)
講真,去OCEAN PARK真係幾辛苦,
行都行到你癲,仲要係咁比個太陽曬住,
去完好似爬左兩座山咁累,
最攪笑係4妹玩海盜船玩到標眼水,又要驚,又要玩,
玩完海盜仲玩埋越礦飛車同過山車,正!
(下圖)扮等似5似個兩隻怪獸??WAKAKAKA~
 
|
| 刊登時間︰2006-07-22 09:34 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
| 世界盃 |
7月9日個晚好happy,
我,趴仔+馬仔去左X Zone打機,
原來打機係咁正,唔怪得咁多人中左打機毒=..=
成班朋友一齊出去Greenbox睇波,
有芝芝,芝b,肥MEI,肥WING,趴仔,馬仔,Nicky,呀呆,呀聰...
France:Italy
yea~~ Italy win 左!!
豬B仔永遠是最好的!
|
| 刊登時間︰2006-07-12 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 9 日 星期日  |
| 唉~~ |
好無奈,
大失眠...
好unhappy......
我點都zzz唔著,個心un住un住咁,
6點幾先zzz到,11點幾就起左身,
估唔到係咁,
獨自一人......down |
| 刊登時間︰2006-07-09 11:30 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 8 日 星期六  |
| 毒 |
一早比人吵醒了,
昨晚打機,4點幾先zzzz.....攞命!!
我知道你憎我,
但不用咒我'x家產'吧!
我x家產咪即係你x家產...
遲開門就要死,
估唔到老一輩講野咁毒,
想人尊重你,請做好你的榜樣!
那時你明見我按鐘不開門給我,
我也沒想過要害你的說話,
你憎我可以當我隱形,
但請不要在要我幫忙時說出這麼狠毒的話!
中國人就是中國人,
永遠戒不掉惡習,
受過教育的人就知道.
不是長輩永遠是對的!
請那些無謂人見日記後不要追問我,
又把白改成黑,我知那些XO一定又說是我聽錯或撞聾之類的說話,
還會說盡粗得不可再粗的粗口來炸我,
我不希望再有此類事情出現!
我才是當時人,請不再場者不要亂批評!
ps. thx for 肥mei的安慰~~ |
| 刊登時間︰2006-07-08 12:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 不想長大 |
我覺得,
離開校園後,
生活像缺少了什麼似的,
我很懷念在中學的日子,
和趴仔一起發癲,與河童唱歌,
和芝芝吵架,與肥MEI談心,
聽林平,羊咩的見論......
這一切一切都是我心中最快樂的回憶...
從前渴望快點長大,
讓自己遠飛,
但在暑期時的工作經驗讓我知道,
最美好的還是坐在課室裡與朋友們讀書,
睡著聽老師們講的課.
此刻令我想到一句很老土的句子,但這正是我想說給朋友們知的:
各奔前程FLY AND FLY,
我倆友誼NEVER DIE.......
|
| 刊登時間︰2006-07-07 01:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|