心思思彬雅
寫我們一生的日記
記我倆剎那的永恆
siya0106
暱稱: C雅
性別: 女
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
十面埋伏
斷章---卞之琳
蘇菲'雅'日記----
My Daily Life Result
自我感覺良好
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+麗
candy
yanki
河童
芝芝
哈電
愛的日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天


豬b笑話兩篇 開心

1.有次我係到聽E~kids既'開始戀愛'.....

豬b:你做咩係咁不停咁播依首歌姐?

我:無呀,我覺得幾好聽呀ma...首歌講d野好似你講個d ^v^

豬b:下?依首歌好耐啦!

我: 係@@?首歌話'...............擔心魔鬼搶走你'

豬b:我知我知...好似係講個女仔患左病,個男仔就唱左依首歌....

我:真係@@?

經我同表妹晶晶查證後,確實依首歌完全無豬b所講既意思及成份......= =''

2.有次我係到鬧梗呀騫做錯野時:

豬b:你做咩鬧我個妹呀?

我:個妹係我既,唔係你ga...

豬b:個妹係我ga!!

我:係我ga!!

豬b: 呀妹,話比家姐知,你係邊個既!

騫: 我係呀雅個妹lo,都唔係你個妹= =''

豬b:(瘀左)好啦!以後你既優惠全部取消!去海洋公園,無!食蛋糕,無!玩game升lv,無!.......

騫:咁好啦,咁我係你個妹= =''

刊登時間︰2006-08-22 09:29 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天


是福不是禍

返幼稚園其實係好開心,

見到有d小朋友好精靈,好攪笑,

而且d老師同同事又年紀差唔多,

有野傾,做錯野佢地會好有禮貌咁提點你,

又無是非,好happy.

不過手痛完之後就係感冒+來m=...=頂!!

而家我要係晶晶到暫住,

工人呀蓮比表弟JJ激走左,

有次有個工人仲攪笑到訓起個SOFA到歎世界睇電視=..=

刊登時間︰2006-08-14 02:56 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 8 月 10 日  星期四   晴天


傷痕累累

依排好黑仔=..=

我近排比d不知明物體咬到對腳踵晒,

本來想睇醫生,但我好怕輪街症,

so拎住張公務員親屬paper無去到.......

今日第一日返工,

放工返home時,

比大堂對門夾爆左隻手指公,

流好多血,後邊個男人見到,問我要唔要去hospital=..=

返到去對住晶晶同豬b狂喊,

攪到佢地要送我去急症室,

結果排左成個幾鐘先到我,d血不停沁出,

結果媽咪比我張公務員親屬paper都係有用到=..=

傷完腳又傷手指公=....=so bad!

刊登時間︰2006-08-11 12:04 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天


Visiting TSK with Pig B

YO~~ i am at Oscar by the sea with Pig B now~~haha

He made cakes with JJ, ah fat and Big Mouth! GREAT!

Today, i need to go to Kowloon Tong to have a preparartion.

I will work as a kindergarten teacher helper tomorrow.heehee~~

If the typhoon signal no 3 is hoisted, i will not go to work and i will have no $$ that day >..<

I hope the weather will be fine tomorrow.

Pig B, JJ, Big Mouth, Ah Fat and I will go to see film tomorroe afternoon. Great!

I am looking forward to seeing it!

刊登時間︰2006-08-09 10:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天


自訴

昨晚真的很開心,

感謝趴仔+馬仔兩夫婦舉行的party!!

豬B仔,我知你已很少來看我的日記板了>..<(因為現在父母同意,我們可以經常見面)

但我很想向你SAY SORRY!!我知你不是不喜歡我的朋友,只是不習慣而已~~

羊咩,yanki,lam ping,kalai: 你地要+油牙!!期待你們的好消息!

刊登時間︰2006-08-07 05:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]