心思思彬雅
寫我們一生的日記
記我倆剎那的永恆
siya0106
暱稱: C雅
性別: 女
國家: 香港
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
十面埋伏
斷章---卞之琳
蘇菲'雅'日記----
My Daily Life Result
自我感覺良好
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+麗
candy
yanki
河童
芝芝
哈電
愛的日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 10 月 13 日  星期五   晴天


黑影

近排有d灰心,

中文有懶音,普通話唔得,連英文都....(我知我無樣得)

點解?點解我會變得對自己咁無信心?

心情時好時壞的,

有時,我會幾唔鐘意個d走堂又要我幫佢拎筆記同走堂又想拎好成績既人.

一次半次無所謂,佢下下咁走,又成日擦d professor鞋,真係好q乞人憎

好假牙佢∼∼成日同我博fds搵我著數∼∼

我唔係想同佢一齊假,只係唔知點去反抗...

我知..成績係唔可以用出席率來衡量的....

可能依d就係妒忌..我會變成心腸壞的>.<

努力把這想法驅走,

然而就像一個黑影,

一個野獸的黑影,

牠嗅到了味道,

就會再一次回來...

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-10-13 02:30 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 10 月 12 日  星期四   晴天


一場夢

做了一天的事....

文學概論presentation....`算是過得去,

普通話測驗....普通話...早已把它們還給了呀山,林平和老師....

把那四聲調寫成粵音的平上去入.....癲了嗎=.=

什麼bie putonghua xishou?....什麼來的??

但願是一場夢.....

豬b拎左100m同200m第三同第二@@(都話我有夫相ga la~~haha)

p.s.大家:

我的電話暫時用不到,20號我會找你們的!

不便之處,敬請原諒~~(係到留言都得)

Your attention plz,

The mobile phone of mine is out of service for a short while,

I will call you all on 20/10,

I apologize for any inconvenience(or leave messages to me here)

刊登時間︰2006-10-12 06:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


像我這樣的一個學生

像我這樣的一個學生,

是不適宜說話太多的.

間中想交個朋友,

又在發揮無聊笑話,

這並不可笑,

我從她們的嘴裡看得出來......

18時47分,

努力地想著'養老應是社會責任'的論點,

又是慣常的題目.

我的腦袋空白了, 好想逃走...

在大半不用上課的時間裡,

不知不覺間想起你和你們的名字,

寂靜的一個人,

是不適宜說話太多的,

像我這樣的一個學生.

 

刊登時間︰2006-10-09 07:03 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


哈電76問@0@...

1這是誰傳給我的?! 哈電

2怎麼認識的?!中學同學
3認識多久?!兩年~
4對他的印象?!
好好人,冷靜如貓,對朋友好好
5說出他的2個優點+2個缺點!!優點:重情重義,善解人意...缺點:有時無咩信心,被動
6對他說一句話吧!!hello,哈電!!
7你的大名?!
c雅

8綽號?!ok姐

9性別?!

10生日!?1月6日

11血型?! O+
12興趣?! 打機,看書,同豬b一齊
13身高?!
162cm

14體重?!已過100bls

15愛的書?!三毛,張爰玲著作

16愛的數字?!1(1生1世)

17想去的國家?!好多...
18現在最想學?!普通話,英文

19最得意的事!?咩最得意既事?我有好多wo...依個係指可愛定高興既意思?

20最失意的事?!無$$$用
21上一次被老師抓是因為?!比楊細妹抓著@0@
22會讓你臉紅心跳的事?!見到豬b有種初戀既感覺 !!@@
23現在有沒有喜歡的人?!已有,快結婚 @0@

24和那個人是什麼關係?!戀人 ^.^

25你認為你是個專情的人?!絕對是@@

26初吻是幾歲?!18歲@0@

27地點是在哪裡?!戲院=.=.....

28是什麼感覺?!臉紅心跳

29對於女生倒追有什麼看法?!勇氣可加,大力支持!!!

30你認為你是個愛吃醋的人?!係ga,我好小氣ga .\/.

31喜歡談戀愛的Fu?!咩q來ga??

32是否有一見鍾情的經驗?!下???無wo~~

33曾經為了情人做過最瘋狂的事?!@@...?
34單獨和暗戀的人出去會緊張?!無暗戀既人~~

35談過最久的一次戀愛?!一輩子 ^^
36有沒有跟人表白過?!幾次?!成功過幾次勒?!有ga~~不過我唔會答既..而家依個最好!!

37現在最想要的東西? $$,學歷,豬b

38如果看著深愛的人熟睡在自己面前,你會做什麼?! 鍚佢^3^

39最喜歡自己的哪裡?!全部(我係自戀狂!!)

40不喜歡自己的哪裡?!有時脾氣大..

41你覺得哪一個月份最適合當交往紀念日?!一月

42聖誕節應該在什麼地方過才是經典?!同豬b一齊過最經典

43討厭怎樣的分手理由?!分咩牙分分分.\/.

44告白的成功率最高是什麼方法?!同豬b告白...引隻豬講粒我^^

45喜歡一個人時候要怎麼讓他注意你?!言行~~

46過去,有沒有發生過什麼事情最讓你感動? 好多!!

47你認為最有意義的一句話或一件事?!泥上偶然留足抓,鴻飛那後計東西?

48討厭女生的type?!姣唔緊要,仲要講是講非.\/.

49討厭男生的type?!做埋d女人野(唔會娘娘腔個d,係講是非個d)

50最有效的減肥方法!? exercise~~

51有幻想被異性壓在牆上過嗎!?whao!! @0@

52第一次看a片是幾歲?!咩叫a片? av?

53發現班上成績最好的書獃子勃起,你會?!即係點??
54你認為是先愛才有性,還是先性才有愛?!先愛才有性啦!!

55你覺得楊丞琳、蔡依林、王心凌、林志玲,誰最正?!蔡依林~~

56滿意現在的交往對象嗎?!極度滿意 ^^

57看到路上有帥哥/美女會有什麼樣的行動?!最美是豬b ^^

58你覺得哪個男藝人最帥最MAN?!無~~

59.喜歡吃哪種蛋糕?! cheese cake

60喜歡的茶類?!檸檬荼~
61睡覺是不是側睡?! yes~~抱著士迪仔zzz
62喜歡的卡通人物?!士迪仔
63一個你很喜歡,但他不喜歡你的人,和一個很喜歡你,但你對她沒有Fu的人、比較想和誰在一起?!兩個都唔選.
64你覺得鑽石戴哪最性感1脖子2手指3手4腳?!我覺得係5.全身^^
65希望另一半的身高?! 180cm

66家人和情人一起掉入海中,你會!?我唔識swim ^^ 叫人幫..

67你覺得最適合約會的地方?!好多
68你比較喜歡柯四海還是許純美?!what are they?
69你常穿哪種鞋?!涼鞋
70如果一定要選,你想當蠟筆小新還是花媽(我們這一家的媽媽),為什麼?!小新..因為我唔識花媽.
71喜歡的運動?!ok~~
72世足賽∼哪一隊會贏?!意大利~~
73你覺得晴天好還是雨天?!涼涼地又唔好太曬就最好
74你覺得女生穿裙子好看還是褲子?!裙子~~靚靚^^
75對明明有口臭又不承認的人說一句話?! @0@
76寫到這,對寄給你這個遊戲的人說一句!!ok~~take care~~

 

刊登時間︰2006-10-05 03:18 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
2006 年 10 月 3 日  星期二   晴天


不一樣的國慶日

對我來說,

一年一度既國慶日如以往般,

三圍六村設盤菜宴慶祝,

但今年多左個人同我一齊,

就係豬x....即係xb

ps:1.音韻學個quiz拎70分,再接再厲!!!

2.趴仔成功賣出我本厚到爆既地理景觀~~$180大元!!趴仔,你係得既!!

3.今日著住對拖鞋上堂*貪方便,又舒服~~d同學笑我,我唔mind(好似以前著白飯魚咁之ma,正!!)

 

刊登時間︰2006-10-03 03:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]