心思思彬雅
寫我們一生的日記
記我倆剎那的永恆
siya0106
暱稱: C雅
性別: 女
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
十面埋伏
斷章---卞之琳
蘇菲'雅'日記----
My Daily Life Result
自我感覺良好
文章分類
全部 (68)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
+麗
candy
yanki
河童
芝芝
哈電
愛的日記
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 11 月 27 日  星期一   晴天


拍謝

首先要說:

羊咩,林平生日快樂!!

希望自己是想得太多,

這樣的想法使我感到煩躁...

他們不會這樣對我的....我要記著,他們不會,永遠不會...

心情有點失落.........../.\

刊登時間︰2006-11-27 11:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天


習慣

漸漸地,

我習慣了這裡的生活。

重點不在於我失去了什麼,

而是我擁有著什麼

刊登時間︰2006-11-21 01:01 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


Discussion Group

自問自己係一個中文系學生,

而係依到又被標籤為英文較差/經三年中文教學之後,英文會退步.....

因而開始積極參加這裡的英文Discussion Group,

依到唔單只有來自不同系,不同級的學生,

每次仲會有一個visiting tutor( native speaker)陪你講英文,

由於我第一個接觸到既visiting tutor係一個中國藉,在美國長大的熱情姑娘 Jocephine,

佢對人好好,唔會介意你講得唔好,至怕你唔肯講,

所以我開始對Discussion Group有興趣,

但係有一次,由於另一個visiting tutor(kerensa)既 group爆左,

攪到我迫於無奈咁參加左一個貌似楊細妹既pk美國女人(Andrea)既group,

我一直都有聽聞佢既惡行,

佢好Q鐘意話人英文唔好(從一個中交系reg過佢既同學得知.)

個樣又極似我仇家(爆炸墨魚頭+副不知所謂既眼鏡)

佢係我地面前同Jocephine講上次個同學係poor English,只係問左佢20條問題就end 左個discussion...

Jocephine話: ''well, even though his English is not good, he can keep asking u about 20 questions. it's good   job,right?''

善良既人睇野總會由好方面去諗人, i like u, Jocephine!!

參加完Andrea既group之後,我發誓永遠唔會再去參加依一組既discussion....

佢同細妹姐一樣,都係有點神經質既女人....係過程中,我正係一味聽到佢一輪咀咁講佢既閱讀報告,對人生的意義,又要為佢國家貢獻,佢要避免壓力,要點要點......仲話要改變依個世界(我開始覺得我好似入左拉登依個組織咁)....

其他同學都聽到目瞪口呆...點知...佢輕蔑既眼神一閃,將目光移向好身旁的我問:' By the way, what do you think about how you can change the world?'(你覺得你點樣可以改變依個世界?)

我心想: wow!!大佬,叫我點答你牙?問埋d野仲虛無漂眇過楊細妹...用中文都難答啦....真係好想答佢' u can go to ask the father in church. He can give u a satifistory answer!'(你可以去教堂問問神父,佢會比你一個滿意既答案)

係依一刻....我係答左一d語無倫次既英文比佢....係連我自己都唔知自己up梗咩.....

佢就一句: sorry, i don't know what u mean.....=.=

不過算啦,我地下次都唔會有機會再講ga喇,好差!!(我指佢)

佢係美國人,母語係英文,咁英文梗係好ga啦...換返轉頭,佢d中文又有無我地中國人咁好先?(X!佢一定一句中文都唔識講啦!)

味正係一直話個個英文差,依個英文差先得ga!我英文好既話,咁你就無晒利用價值啦!" By the way, you can pack up and go back to your fuck' mother country)(你可以拾定包袱回歸喇!)

 

刊登時間︰2006-11-10 02:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 27 日  星期五   晴天


hea爆三人組

1.時間: 上星期五至上星期日

2.地點: Mclehorse holidays village

3.人物: 我,趴仔,羊咩,kei long老師+員工,一班師弟妹同一堆無聊既YMCA didi

hea爆事件:

1. 一入到西貢,我,羊咩同趴仔係義不容辭,不怕艱辛地走過幾條大街到滿記食糖水(老師催,當無事)

2. 由於路程長,我地三個係決定食完糖水後飛的入營既(d $$學校比返)

3. 由於YMCA安排既活動太過天真活潑(連d F1都話悶爆+no meaning),所以我地三個係決定扮導師唔出手玩既(咁事實我地又唔係participant...我地係helpers/老師既一種)仲有d YMCA人想叫d細路唔好嘈時就汁住個bb(哨子)係咁吹...你估我地係狗咩?都係同d老師坐埋一二邊好過=.=

4. 食飯時我地叫幾碗,幫助其他同學將食唔晒既野清除//helper工作之一(而家d青少年真係好無衣食,入camp唔使扮細食wo)

5. 全程我地三個都係好free, 簡直真係同個營名一樣,去左度假既!!(物理號夫人度假村)

刊登時間︰2006-10-27 03:21 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 10 月 17 日  星期二   晴天


回不去了

近來又有金錢上的問題了,

參加air cadet要交$100保險費...

但是我連$50也擠不出來,

何況是$100......

我請求負責人讓我下星期一交回$$...

她說'下?你$100都無,你點食野?'

....有點無奈...不明白為何在大學裡沒錢是件驚奇的事...

還是..對率:中學的10元=大學的100元???

以前在中學裡,我和一大堆好友三五成群地結隊霸位吃午飯,

雨天操場簡直是我們7A的天下!!

就是一個晚飯剩下來的飯盒已叫我們快活過神仙..

學生是將來的勞動生產者,現在沒$$又何等出奇??

很奇怪的,

每次媽媽給我的幾百塊,

不是交什麼什麼會費(結果那些活動出席時依然要交費用),就是交什麼什麼簿費...

錢是用了,

又用得不明不白,

結果我連午飯也成了一個問題/.\

我知道是不可能用中學時期的費用來跟大學比較的..

接受現實,這裡不是從前....

時間回不來了,

錢亦回不去了.......

(只有豬b情常在@@)

 

 

 

 

刊登時間︰2006-10-17 06:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]