| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
2007 年 1 月 9 日 星期二  |
| 測一測 |
你 呢 個 人 ...自 信 心 強 , 辦 事 一 絲 不 苟 , 唔 服 輸 , 鍾 意 按 步 就 班 。
活 潑 可 愛 , 大 受 異 性 歡 迎 , 幽 默 貪 玩 , 多 鬼 主 意 , 衰 急 功 近 利 , 適 合 從 事 行 政 人 員 一 類 身 光 頸 靚 行 業 。
個 性 獨 特 , 雖 愛 鑽 熱 鬧 的 地 方 , 不 喜 隨 波 逐 流 。 具 領 導 才 能 , 善 作 統 籌 。 對 朋 友 非 常 體 貼 , 深 信 必 須 與 眾 同 樂 ; 想 親 近 家 庭 , 但 總 無 法 如 願 ; 裙 下 之 臣 多 不 勝 數 。
6 號 出 世 的 你 , 福 星 高 照 , 終 生 不 會 多 災 多 難 , 每 遇 危 難 總 得 到 貴 人 扶 持 , 人 緣 好 , 意 志 力 亦 驚 人 。
Source:
http://fate.hongkong.com/zh_tw/divine/forecast_game/self_service.html |
| 刊登時間︰2007-01-09 01:45 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 7 日 星期日  |
| Happy Birthday To Me!! |
Happy Brithday to me,
Happy Birthday to me,
Happy Birthday to meeeeeee~~
Happy~Birthday~to~me^^
Thx so much for Yankiki, Mei, Alison and Tonia>33<!!
PigB, Nothing gonna change my love for u!!
|
| 刊登時間︰2007-01-07 12:41 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 5 日 星期五  |
| 奇妙 |
不知在何時起,我開始不想一個人待在家中玩呀給了,
除非有豬b/朋友陪,不然,呀給對我而言已失去了當初的意義.....
可能我已真真正正的知道了,他才是我真正的意義,
回想起當初為何會迷上玩呀給,真是可笑....
我還瘋癲的說: 有了呀給,男人算是什麼?
然而呀給卻為我帶來了一個他....哈哈!天意。
老實的說,從以前渴望拍拖,到失戀,不想拍拖,又兜兜轉轉遇到另一個他,
我明白,這是真的,
它是可遇不可求的,他是你的始終不會走的,
珍惜
眼前人(豬)^v^ |
| 刊登時間︰2007-01-05 03:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 26 日 星期二  |
| 26號節目數不勝 |
10.30am~1.15pm 同哈電,芝芝,周碧一齊去唱K, celebrate芝芝既生日....我無buy present>.< sorry!!衰婆GI,HAPPY B-DAY!!
2.00pm~5.30pm 同賽賽去食野同睇張藝謀<滿城盡帶黃金甲>.........個故事ookk啦...好似古裝番返<雷雨>咁...不過個background好輝煌牙!! @0@
6.45pm~10.20 pm 同豬b一家食美心聖誕大餐,我叫左個六寶飯,豬b仲分左好多肥羊肉比我食^^之後個肚唔舒服,豬b就送我返home, 點知隻豬b發左燒>.<感動!!要好好照顧隻豬先得喇!!
|
| 刊登時間︰2006-12-26 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 14 | »
|