| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2006 年 9 月 10 日 星期日  |
2006 年 9 月 8 日 星期五  |
| how come? |
雖然而家識左d朋友,
但感覺總係唔夠以前識既朋友好....
可能太多hi~bye friends=..=
唔知點解,而家要學既一科(English communication)
個人好似無咩信心咁.....次次講野都唔係太出聲同唔夠主動(除左人地push自己講之外)
英文唔係太好,普通話又嚇親人,how come? >.< |
| 刊登時間︰2006-09-08 03:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
| 相見時好同住難 |
入到LU,第一個識既莫過於自己既roommate.....
佢叫mxxxxxxx(唔想提佢個名),個人都ok,不過我知佢係d之之整整既女仔來的,
上堂都會化妝個d and好鐘意講邊個追邊個個d
老實講,我覺得而家同我比較fds既係隔離room既christy,
可能佢個人比較隨和,同我一樣都係傻下傻下,so好多野talk^.^
我而家終於有書友喇!!
佢地就係上上下堂會悶到訓教兼好nice既呀朱
同埋CC文文既Queenie ^.^~~
仲有岩岩識既小儀同winnie~~
期待: 7A gathering!! |
| 刊登時間︰2006-09-06 04:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 隨意說 |
今日係我開學第2日,d野都仲未搬晒入hall=..=....
我開始發覺自己係鐘意屋企多過出邊,
至起碼張床舒服d,柯屎都可以方便d.
頭先收到芝芝既留言,話請食飯,hehee~~期待7A gathering^.^
昨日上中文堂...講起研究典故書籍,個教授好攪笑,講野唔係好正咁....
索引...變左做'殺人'....勾股定律.....變左做'ao'股定律=..=
今日上普通話,
個教授就比左d詩我地,要我地一星期用普通話背一首詩,oh on~~ |
| 刊登時間︰2006-09-05 05:10 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 25 日 星期五  |
另一個開始  |
自從比幼稚園個d主任發現我返大學之後,
我就比炒左,
不過都係好事,因為又有另一個新開始,
離開中學後,
同學們都各奔前程,
LU好似只有我自己入,
無相熟既朋友陪同,環境變得好陌生,
我有時會擔心無朋友(我指既係好似7A對我好,對我真既朋友)
昨日去大學到REG科,
我十分之無奈,
其實我連REG科都唔知係咩,
傻下傻下咁走左去大學,
見到D同學仔猛咁拎住D timetable改改改,
一個交差又一大個tick=..=
我就坐左起到發呆....問佢地時,佢地又好似唔多想答咁,
我怕會阻住佢地咁努力地改timetable,
所以我走左去搵我個Adviser( DR.Chan)....
好在仲有一個人會關照下我=..=
我知道唔可以成日依靠朋友家人ga喇,
我要堅強落去,大學迫使我堅強!!
我攪到個timetable亂成一團後就去左搵豬大腸喇!!
豬哥哥陪我睇周星馳既戲,笑完之後個人無咁緊張,
同豬仔一齊個感覺就係好,夠晒舒服
|
| 刊登時間︰2006-08-25 03:10 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|