| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2006 年 12 月 23 日 星期六  |
| Q&A |
| |
|
偷了肥mei的Q+A^^!
我最想收到既生日和聖誕禮物: $$$$$$$$$$
1. 傳給你的人是誰? 肥MEI
2.你跟他是甚麼關係? 好朋友
3.寫出你對他的5個好印象? 夠真,比我c文,重情重義,專一,叻叻(wakaka)
4.他對你做過最深刻的事? 我們永遠會都是好朋友^^
5.他跟你說過最深刻的說話? 你個傻婆!
6.如果他變成你的情人,你會因為他的那一方面而令你喜歡他呢? 我們沒有可能...我地已名肥有豬^^
7.如果他變成你的敵人,你會因為他的那一方面而令你討厭他呢? 她比我c文
8.現在你最想他對你做的一件事? 見面
9.你覺得周圍的人認為你是怎樣的人? 傻傻地既人
10.自己想成為的理想類型是? 食極都唔肥既type
11.給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧: Merry Kissmas!!
|
|
| 刊登時間︰2006-12-23 08:48 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
| 豬b之詩(佳作) |
一次豬b陪我溫書,我唸到關漢卿<南呂四塊玉閑適二>一句: 他出一對雞,我出一箇鵝,閒快活!
一次我係到努力打機作戰中,豬b打電話比我,我一分心,個戰士死左...game over
我鬧:妖!講咩姐!瓜左喇!!
豬b言: 瓜? 你有一個瓜,我有一個瓜,一起種.......閒快活!!
我同豬b....多左個JJ=.=
|
| 刊登時間︰2006-12-19 01:16 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 16 日 星期六  |
| 我和我的尼奧 |
依兩隻係我係neopets養既寵物,佢叫騎呢,種類係諾卜遲d我要將佢 變成寶寶諾卜,呵呵~~
依隻毛毛叫彬彬,係唔係好得意?遲d我都要買畫筆變佢做寶寶毛毛!!
人會生病,睇到親人有病都唔好受,希望早日康服的>.<!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-12-16 03:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 7 日 星期四  |
| 你有壓力,我有壓力 |
唔知依排係唔係成日做paper做天光,
加上又就快考試,
個人成日好夜訓,
又唔知做咩唔眼訓,
正係晚晚對住部電腦打機...........呀給、尼奧=.=
依家d朋友好似消失晒咁,
不過唔緊要,等我考完試一定要搵返佢地,
唔可以做自閉仔~~ |
| 刊登時間︰2006-12-07 04:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
| 初次與你相遇(浪漫滿屋國語版) |
快d download la!!正!!
填詞:梁芒 作曲:李京燮 演唱:愛戴
將溫柔緊緊的貼在我唇邊
壓著那藍色的唇線
你的吻好浪漫
遮住了我視線
我愛那鋪天蓋地的甜言
還有些刺激的永遠
纏綿排山倒海
愛你 就是我最大心願
愛情象沙塵暴猛撲向了我
我有一些不知所措
又緊張又興奮試著去體驗
剎那間就被它捕獲
不管不顧一切
是戀人的本色
哭 鬧再接著擁抱
你的臉緊緊的貼著我的臉
象有電把我心打亂
我的呼吸變困難
很漫長的時間
我愛那密不透風的甜言
還有些刺激的暈眩
你出現第一眼
故事 就開始發生不完
其實每一種愛情都差不多
渴望 失望 不停希望
我恨不得心中只有你空間
浪漫充滿了我的天
算我倆天生有緣
不是一時新鮮
愛你顯得很自然
將溫柔緊緊的貼在我唇邊
壓著那藍色的唇線
你的吻好浪漫 |
| 刊登時間︰2006-11-28 05:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 14 | »
|