無乜野好打, skip一日先
星期一講起:
成日都無事發生, 成日同細佬睇火影....
今日:
股巿升得不少.....哈哈!!!! 但都係無乜野發生
前排心情突然不太好....唉
nvm
現在又好返, 可能係天氣影響吧!!
話說我都有情緒化的一面
睇緊其他人的blog, 尤其去左法國的小朋友的blog...
無相睇的=.=!!!
剛同朋友食完飯
此刻心情:
流浪記/梁文音
http://www.youtube.com/watch?v=A1aUS0qQ6ZE&feature=related
好忙.....
平生.....
最憎就係教d叻叻的班...尤其係全級第一的班別
點解?
你可能會講: 叻班咪好囉, d人乖d呀..<=唔希罕
你又會話: 叻班d人轉數快d, 可以教深d wo <=唔覺得依樣係叻班的專利wo
你或者會諗到: 叻班可以教到d學生拿100分 <= 我可以教到d 0分去到50分. 你話邊個勁d???
所以呢......
都係教d"被人話無咁叻"的班別和學生先係體驗到我的教學熱誠...^^
無奈教得依d學生的人的前景一向都唔好得去邊.
唉....