EGG sir
sleepersleep
暱稱: EGG sir
性別: 男
國家: 澳洲
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-04
2010-03-18
2010-02-26
2010-02-16
2010-01-25
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 621
今日人氣: 0
累積人氣: 3550
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


2009-05-20 分類: 未分類

無乜野好打, skip一日先



2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-05-19 分類: 未分類

星期一講起:

成日都無事發生, 成日同細佬睇火影....

今日:

股巿升得不少.....哈哈!!!! 但都係無乜野發生

前排心情突然不太好....唉

nvm

現在又好返, 可能係天氣影響吧!!

話說我都有情緒化的一面

睇緊其他人的blog, 尤其去左法國的小朋友的blog...

無相睇的=.=!!!



2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


2009-05-15 分類: 未分類

剛同朋友食完飯

此刻心情:

流浪記/梁文音

http://www.youtube.com/watch?v=A1aUS0qQ6ZE&feature=related



2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


2009-05-14 分類: 未分類

好忙.....



2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


2009-05-13 分類: 未分類

平生.....

最憎就係教d叻叻的班...尤其係全級第一的班別

點解?

你可能會講: 叻班咪好囉, d人乖d呀..<=唔希罕

你又會話: 叻班d人轉數快d, 可以教深d wo <=唔覺得依樣係叻班的專利wo

你或者會諗到: 叻班可以教到d學生拿100分 <= 我可以教到d 0分去到50分. 你話邊個勁d???

所以呢......

都係教d"被人話無咁叻"的班別和學生先係體驗到我的教學熱誠...^^

無奈教得依d學生的人的前景一向都唔好得去邊.

唉....