今日,...係大日子,,哈哈, 就係測驗的日子唷 所以我今日我用了不少時間來溫書, 雖然我上課時總是聽不明白老師的解說和內容 雖然我缺席了不少的課堂, 但我還是會在課後溫習筆記和書本, 雖然只是每兩星期一次=.= 有見及此, 今次的考試我非常之認真, 在考試前的時間, 不斷的溫習(時間用左15min, 走馬看花式溫習......>.<)........溫得好好吧!!?? ........ 最後以第四位人仕提早做完+離場....... 跟住同kkh話: 浪費時間 =.=
決定xanga和blog同時寫吧, 寫的東西一樣咪得囉
依幾日還找緊工作, 可惜老師的工作甚少適合me
看來要諗諗其他的出路了
星期六bbq, 都唔知幾時係邊到等tim =.=
唔緊要, 總會順利完成的
但星期五有一個test, 又要溫書了=.=
踏入第三個星期.... 最近發現, 好多, 學生都會用blog, 而不是xanga.......... 我係唔係都要跟一跟風呢???
所以我會將xanga的文章, copy過來, 呵呵