無得教書的日子頗悶
都係溫下星期五的exam先
今日.................................... 放假天, 空閑的日子還有多久呢?
返完大陸......雖然返到去完完全全係言語不通, 所以人一坐下就呆了兩三小時以上 只有看看電視打發時間吧 仲然有很多新建設看到, 但在香港也有的, 不覺得新奇.............>.< 但家鄉的食物確實香口無比.^^b 今日, 同d學生去bbq, 自己都要幫手起爐....o 緊咀 bbq詳情: 參考下其他人的qooza吧 ps: qooza有沒有一個功能像xanga的read, 可以一次過睇不同人的日記呢, 現在要一個一個看很不方便
今日起重新回cm吧
明天返大陸, 後日先回來
最近活得好平靜.........................