多日來都太懶了...沒有什麼動力打blog =.=
星期四: 同一個學生補習...補習前狂make一大堆notes, 去到補習時狂派d notes俾佢做...
自覺都有d瘋狂..=.=
星期五: 同一個舊朋友食飯, 又係將軍澳, 點解咁多朋友都係將軍澳的(突然)...一聚就聚左好耐,
談到大家近況時, 講到有一學校裡的黑暗一面......好似有d講鬼故事感覺
當然那些事不能公開吧
星期六: 神聖的LWP結婚, 即使掛八號風球都會去出席啦, 中大崇基的教堂果然得意吧....
最驚訝係見到敝班2f的某些小朋友, 居然沒有主動同我打聲招呼, 可惡之極=.=
要同nmy講下, 要求佢下年整治一下他/她們
星期日: 我都要學下神一樣...休息下先....^^ |