EGG sir
sleepersleep
暱稱: EGG sir
性別: 男
國家: 澳洲
地區: 其他地區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
2010-05-04
2010-03-18
2010-02-26
2010-02-16
2010-01-25
文章分類
全部 (103)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 103
留言總數: 621
今日人氣: 2
累積人氣: 3560
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 26 日  星期五   晴天


2009-06-26 分類: 未分類
YUENCHI_520 於 2009-06-26 10:10 AM 發表:
COMMENT:)                                   <= 多謝
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 


sindyng 於 2009-06-25 07:24 PM 發表:
呵呵!!~
好聽啊!!~                                    <=不單好聽, 歌詞還很有意思唷
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 


sallyshan 於 2009-06-25 06:34 PM 發表:
我比較喜歡她的"隱形人"                <=等我去聽下先.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 


shanjason11 於 2009-06-25 03:20 PM 發表:
CM"                           <=好耐無見wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 


shan_1125 於 2009-06-25 10:48 AM 發表:
cm                                   <=你是誰呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 


TICPOR_HUNG 於 2009-06-25 09:31 AM 發表:
YO                                           <=放假有乜野撈呀???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 


ming_cs0 於 2009-06-25 12:09 AM 發表:
我覺得 我懷念的 比較好聽.

體會不同 意境不同.

都是老歌了誒.                                     <=那麼你的心境都很老wo....很少小朋友會懂這些歌的
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 


l0ve_Lui 於 2009-06-24 11:59 PM 發表:
吾通俊哥您.....鍾意孫燕姿xD                 <=不是鐘意, 係欣賞^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 


susanso123 於 2009-06-24 11:43 PM 發表:
CMCM~~~
下...做咩唔打你今日d野ge
係唔係好悶呀
我地今日放暑假啦                       <=悶就係啦.......日日都係打機和打波..暑假有乜搞作呢?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 


sinwa0208 於 2009-06-24 10:30 PM 發表:
cm cm~!                                      <=多謝, 你張相好似xx相(不吉利) =.=v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

 



2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


2009-06-24 分類: 未分類

孫燕姿 - 我不難過

http://www.youtube.com/watch?v=GsTKUFc7MJU&feature=related

 

......!!!



2009 年 6 月 20 日  星期六   晴天


2009-06-20 分類: 未分類

打波打到周身傷.....



2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


2009-06-19 分類: 未分類

昨天唷.....

真是攰吧, 因為無啦啦的熱血爆發, 由下午三時起

烈日當空下打波, 一直打, 打到6:30 =.=

太耐沒有這麼長的時間做運動了, 這種運動量真是超出預算

不過今年去的籃球場是我那邊新起的一個球場, 還以為那邊的人很强

原來....唉..只是一班識控球的bb罷了

打到最近, 兩隻小腿和大腿都抽筋, 不能動, 才收手回家.....

 

omg



2009 年 6 月 17 日  星期三   晴天


2009-06-17 分類: 未分類

悶....

熱....

渴睡.....

但天氣熱+悶 => 睡得不好.....

結果: 要食雪糕解暑

但這樣食下去就變成大肥仔=.=