無啦啦就兩個月了
唔知各方好友的近況點樣呢??
sorry, 依幾日都好忙, 打唔到咁多野和回cm,
琴晚打完波, 散左.....
現在都係散散地.....
休息中
今日有一間小學打電話黎問
你做不做代課呀?
心諗...小學.....都ok的
跟住佢就講我地用英文教wo,你得唔得
心諗.....我讀數學都係用英文, 點會唔得呀?!!
跟住佢又講: 我地係收南亞國家的學生wo, 所以必需講英文, 你有無問題先??!!
心諗, 咁咪同我作緊篇論問差唔多, 正!!!
跟住最不幸的事發生, 佢講:下星期可以黎嗎!!??
心諗, 天意, 下星期我都待緊課....
就係咁樣無得教下d特別的學生囉..omg
今日無乜特別, 想作下論文, 但無心情作, 唯有今晚先作吧 今日股巿跌左不少, ...唉 我的心情同樣無乜心情.... http://v.youku.com/v_playlist/f2573556o1p8.html 最近愛上這套片,...ok好睇wo
其實我差不多每一日都會去望望其他人的xanga和blog
看似好無聊, 其實都有不少樂趣吧
然而, 我有一個壞習慣還沒有在這個blog提及的
就是留cm的習慣
仲然我經常去睇人地的日記, 但對於沒有更新的日記都不會留cm的
除非有些說話要講....
所以各位如果知我黎過但無留cm, 唔好angry, 因為係沒有更新罷
^^ 快d更新下日記啦