http://www.youtube.com/watch?v=_Ymkoh-vKzM 剛剛看新聞報導話hk開始興起seven 所以呢...... 睇下段片坐下興吧!!^^
今日........唉.......
琴日返中大上堂,....唉.... 悶到七彩, prof. 真係prof, 教的東西真係專業, 但十成入面, 多數都係d水份......... 自己諗都諗到啦..無啦啦呆坐左3個鐘 今日還好些, 因為剛剛先同大學的同學一齊食飯, 仲使全部人中只係記得一個人的人名吧, 真係超級的失憶......但係大家都很好唷, 有的結了婚, 還有bb, 有的又係做老師=.= 真係咁q的.....@@ 琴日上堂時開始發現我記不起一些同事的名稱了........大件事 >.<
琴日打波打到死左咁濟..... 今日諗住找人出去食下飯.... 但無乜動力... 唉.....
今日被較忙, 明天先回cm