話說星期四那天, 我回了靚中一轉, 見了很多學生和同事啦, 非常之開心呀
本身那天要補習的, 但補習的學生還未放學, 所以就提早來學生找找朋友聚舊, 跟住就去食dinner
但估唔到一返去就撞正學生們補完課的時候....
心諗:.......又係補課??? 今次好彩唔駛教補課班姐...haha
我一路都在看更亭側坐著, 見到一個個小朋友係我面前走過, 難道我真係瘦左咁多,
又唔少小朋友係見唔到我的存在=.=.....(開心都爆, 我瘦左haha)
但係有d"眼光銳利"的小朋友一看就看到, 仲要第一句說話: 阿sir你肥到唔駛hide(唔識打那個詞語, 用住英文)住啦
真係頂心頂肺!!!!!
雖然係咁樣, 但係有好多好多小朋友都向我問好, 果然曾經是黃sir的學生, 係有d教養的, 同某一d直行一過的傻小子真得遠了
(果d小朋友心照啦....唉)
咁多個小朋友入面, 我最深刻的有兩個......第一. 鄭x明, 第二. 戴x怡 hhaah
點解? 好簡單姐, 因為她們是女仔(當然唔係啦) , 事實係我隻眼球突然變得扁平了, 看到她兩人時, 她們會變得"向橫發展"
haha
當然啦, 有d男仔都係咁樣...唔通我要去配返一對眼鏡嗎?
另外, 有被我見到我最尊敬的老師(緊次於校長外)----源sir呀..當年真係多得佢照住..hehe
星期五就明天再打...太晚了 |