依幾日非常之開心
因為我知有些人正在痛苦中生活, 又或係度死溫書本
而我地呢....
哈哈.....哈哈哈
睇住佢地連電腦都不能用或不可以用的這樣子吧
星期六同一眾好友北上消費 : dump骨
我一向認為這玩意是俾錢人地黎打你一身
而事實上呢!!?? 真係好痛...到現在都係咁樣...唉!!!
人生真係又痛又苦呀
當然啦, 那天北上神州的事不能說太多的......那些事高度秘密唷
還有一事, 最近去我家附近吃了一個m記, 巨無霸餐一個.....異常難食....唉.
搞到我一度對m記失左信心
好彩去到旺角的m記後, 又唔同左....唔通..旺角真係好食d? |