| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
...學校生涯...  |
今日剛剛派左Business English 既成績啦,
都算叫做過得去啦∼!!
至少唔駛叫做有個B+見得下人咁啦∼!!
而家仲有Account 未出成績,
始終呢科都係有d擔心,
一來自己一向對數學無咩天份,
無天份已經不在話下架啦,
更試過勁到俾人話係「數學白痴」,
你都咪話唔勁∼!!
哈哈∼!!
雖然Account 同數學計既數唔同,
但始終都係數字,
所以對自己都唔太睇好∼!!
而家考完都成好幾個星期啦,
要做既都叫做做左,
而家要做就有「等」!!
等咩?
咪等成績囉∼!!
哈哈∼!
希望都見得人啦∼!!
而家讀緊呢一科簡直係→「自閉式修行」
呢個sir簡直就係「烏sir sir」,
完全無咩人可以上晒全堂,
要訓既訓,要走既走∼!!
簡直勁呀∼!
呢科既時間表同功課亦都認真嚇人!
↓↓
4月8號 交Assignment (成8大頁紙∼!)
4月11號 小測喔∼!! (完全唔知上堂學左咩既情況下小測∼!)
4月22號 交Project (仲要係個人個隻∼!!!)
睇見d咁既時間表,
認真傷心∼!!
|
| 刊登時間:2008-04-06 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | ... | 470 | »
|