sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


...反拆屋麼?!... 開心
今日係復活節假期既第一日∼!!

 

今日既「重點節目」將會係被人反拆屋既∼!!
事源上次去左拆人屋,
可能屋主覺得我地拆得唔夠徹底,
所以屋主話今日要來好好報答我喎∼!!
哈哈∼!

 

為左要令佢地忘記今次來既目的,
我都係時候要出手啦∼!!!
哈哈∼∼哈哈∼!!!

 

我為佢地預備左一d既野食作為佢地既lunch
希望佢地食到飽晒之後會無左件事∼!!
仲可以等佢地訓左個陣拎埋佢地去賣添喎∼!!
呵呵∼∼∼∼
(好計∼好計∼!!咔咔∼!!)

 

我為佢地預備左既食物有3樣,
分別為:
栗米羹

蜜餞雞亦

炒銀針粉

栗米羹相信係人都識整,

而且所花既時間亦唔算長,
所以會係作為湯既首選∼!!!
(呵呵∼快、靚、正∼!)

 

蜜餞雞亦就唔同啦,
要早一日預備好,
用調味料預先將佢醃好,
等今日來煮∼!!
而煮個陣仲要用半煎炸既方法來整一整d雞亦,
咁樣d雞亦就會好味d,
而且仲會有 “脆脆” 地既感覺添∼
等到d雞亦差唔多個陣就可以落d蜜糖去兜一兜佢,
呢下就要好快手啦,
如果唔係d雞亦就會變成黑炭唔食得架啦∼!!
攪掂之後就可以正式上碟架啦∼!

 

攪掂晒個兩樣之後,
仲有最後一樣 → 炒銀針粉
聽個多就好似無咩特別,
其實都係既,
不外乎都係個幾種材料架啦∼!!
今次炒銀針粉所用既材料有:
叉燒 (切粒備用,最好有少少叉燒汁)
火腿 (切條)
魚條 (切條)
芽菜

先兜一兜d粉,

之後再將d粉材料放落去,(除左芽菜)
到d材料都okay既時候先放埋芽菜,
因為如果太早放芽菜既話就會“淋”得好緊要,
咁就會影響晒食既口感架啦∼! ^ ^

 

係佢地來到見到有咁多食物,
佢地真係乖乖地食野無四圍搗亂,
所以我既策略係成功既∼!!
呵呵∼∼!!
(咁又順利阻止左一場無謂既「戰爭」啦∼!)

 

呀∼
唔知佢地又滿唔滿意我為佢地預備既lunch呢∼?!
(有無肚仔痛呀?!咔咔∼!!)
刊登時間:2008-03-24 11:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]