sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 4 日  星期二   晴天


...無條件既愛?!... 開心
無條件既愛?!

 

究竟咩係無條件既愛?!
點算算係無條件既愛?!

 

我諗世界上根本唔存在所謂既「無條件既愛」,
坦白講,
有好多時都係「有條件既愛」居多,
如果唔想咁既話,
我地應該好好咁去「裝備」好自己,
令自己更加具備「條件」去愛!

 

但係有時我又會覺得「」係殘酷既,
因為好多時有d人會太自以為是,
一心以為對方愛自己唔會變心,
但係事實卻往往相反!
係,的確佢係「」都未定,
但係佢「無保證」唔背叛你呀嘛!!

 

講真,
如果你既另一半真係「背叛」左你既,
我諗你都唔需要為呢d咁既人而唔開心,
塞翁失馬,焉知非福?!
  

 

有好多時一對情侶為愛情而「死守」,
全因為→「承諾」兩個字!
最後卻偏偏俾「承諾」而攪到兩敗俱傷!!

 

但係一日未到最後一刻,
都唔會有人知道個結果會係點!∼
所以就算有半點機會都好,
都要好好珍惜,
唔好咁輕易放棄一個一齊「創造未來」既機會!
因為每樣事情都總要經過一番苦心來「經營」,
總唔可能「走截徑」,
何況感情係要由兩個人慢慢咁去「經營」出來∼!!

 

但有時兩人少不免會因為某d既因素而分手,
可能呢d係天意,
又或者只係你未遇到你既「真命天子」「真命天女」姐!
始終感情事係無得勉強既∼!!

 

就好似你愛既個個人唔愛你咁,
咁都唔代表你唔好,
咁只係代表佢唔愛你而已!
所以根本唔需要將個責任攬上身!!

 

有人話係一段感情上遇上「第三者」既話,
佢會採取「」既方式,
等佢「回心轉意」,
等佢返返來自己既身邊!

 

但係我想問:
「你咁樣係咪即係原諒左佢?!」

 


 

我相信唔係,
你只係想佢返來,
所以先會扮到好似咩都無發生過咁,
但係有好多野發生左就係發生左,
好難返得到轉頭!!

 

一段感情既開始係由「」而開始,
而唔係由「原諒」開始!
如果只係因為「原諒」兩字或者「報復心」既話,
我相信呢一d根本唔係=愛!!

 

有d人唔愛一個人都好,
都會為此而搵好多既「理由」、「藉口」,
咁樣做其實都只會令到傷方受到更大既傷害!
正如時間一樣,
既可為人「治療」傷痛,
但亦會「加深」彼此既傷害!!

 

所以係做任何既決定之前,
一定要「三思而後行」!

 

 

喜歡秋天既感覺∼! ^3^

刊登時間:2008-03-06 11:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]