| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 23 日 星期六  |
...周未狂歡...  |
自上個星期六攪完「生日趴地」之後,
我今日又約左d朋友仔去玩啦,
我地今次係去「玩轉人地屋企」呢∼!!
(即係「拆屋」是也!呵呵∼∼!!)
今日我好早就已經起左身,
唔係真心想起身架 @@”
係因為唔舒服鼻塞抖唔到氣咋∼!
所以都攪到無覺好訓,
咁就唯有「乖乖地」起身∼!!
激死人∼!
起左身玩左一輪MSN之後就開始「整裝待發」!!
到左一點鐘左右度,
我地就正式起程囉∼!!
嘻嘻,朋友,等我地來拆你屋吧啦∼!!
呵呵∼!!
我同朋友仔未食野就已經上左車「出發」,
準備向我地既「目的地」進發,
但我係事前就已經買左一D零食來作為我地既「早點」!
哈哈∼!!
呢個車程雖然唔係長,
但都有一D特別既趣事發生左!
話說我就買左一D野食上車同朋友仔分享,
一路食個陣,
對面既一對小朋友就一路望住我地,
好似好想食咁∼!
成個胃食樣都出晒來囉,小朋友∼!
佢地都好得意,好肥do do咁架,
臨落車前,
個家姐竟然教個細佬同我地講:「靚女姐姐」
真係唔知笑好唔笑好∼!!
哈哈∼!
最攪笑係個細佬都表情多多個下先得意∼
對眼仔又勁精靈∼!
幾經辛苦(有咁誇張嘛?!哈哈,修辭手法是也!)
我地終於都到進左我地既目的地附近!
到左之後我地都未「實行」我地既拆屋大計,
因為我地要去「醫肚」先∼!
(唏唏唏,祭五臟廟∼!!!)
我竟然係未病好就走左去食KFC呢,
好大膽是也∼!!
哈哈∼!!
不過真係好耐無食呢,
食得都算好滋味架∼!!
呵呵∼!
當我地品嘗完我地既「早餐」之後,
我地一行4人就向「目的地」進發∼!!
衝呀∼!!衝呀∼!!
呵呵∼!
向目的地邁進啦∼!
搗亂萬歲∼!!
嘩哈哈∼!
我地一抵達之後,
第一時間當然要「檢視」一下場地啦,
唔係又點知從何入手呢∼!!
呵呵∼!
檢視完畢後,
我地就拎左佢d相出來進行「大事回顧」,
仲發現左一張「閃中閃」添∼!(唔係“神”個d啦一定!)
就係因為呢張「閃中閃」,
差點要俾人「滅口」呢∼!!
真係要講句:
這個瀟男真狠心∼!!
哈哈∼!
欣賞完d咁正既「閃中閃」之後,
我地就正正式式進行我地既「賤兔大格鬥」,
進行呢個格鬥如果一唔小心既話,
就真係拆左人地間屋架啦∼!!
哈哈∼!
(手制飛脫∼∼!!呵呵!要換電視囉∼!)
經過數百個回合之後,
可謂各有死傷,(哈哈∼!唔係掛?!內傷呢!)
我玩咩都算得上係第一流呢∼!
不過有一樣野我地3個都會輸俾瀟男,
就係「賤兔打電話」,
佢隻手指就好似裝左摩打咁,
次次都係無人夠佢快架喎,
真係... ...
無論我地玩幾多次都好,
結果都係一樣輸俾瀟男!
真係「甘拜下風」∼!
哈哈∼!!
玩到咁上下,
我地就去左食cake,
係一個藍莓芝士蛋糕呢∼!!
不過唔係太好,
唔係話唔好食,
係好易散,
一叉落去就散開晒,好難食得到∼!!
個餅底都幾實下添∼
不過味道同賣相的確係幾好既∼!!
食完cake我地玩多一陣之後,
就落左去club house度玩,
我地玩既係「枱波」!!
係呀,的確係篤波呀,
不過好坦白,
我唔識既呢∼!!!
呵呵∼!
所以只係可以當係一種「小玩意」!
不過就真係好funny囉∼!
當然,
最矚目既都非瀟男同型男莫屬啦,
瀟男就篤到上晒枱,
D post又勁爆誘人喎,
差d俾人影埋就要做 “神”架啦!
哈哈∼!!
型男就勁在佢篤波勁啦,
有好幾次都係響晒袋咁既∼
勁∼!!
不過佢就唔好彩啦,
Part著我同朋友仔兩個都唔識篤既,
係佢拎分既同時,
我地就幫佢「敗返晒」出去∼!
哈哈∼!!
不過女仔都不甘視弱架喎,
我地都有個女仔好勁既,
靚女係我地女將之中最勁既一個,
真係巾幗英雌∼!!
所以話呢,
千祈唔好睇小我地d女仔呀∼!
篤左成個鐘之後,
我地就出左去沙田食野,
係路經個陣,
俾我見到成百部既「扭蛋機」係度,
個下真係忍唔住,
要同佢地講聲:
「可唔可以一陣返來扭蛋呀?!」
(俾人笑似爸爸媽媽帶小朋友去玩呢∼!T-T)
哈哈∼!!
當我地食完飯之後,
我地就一行數人咁返返去頭先有好多扭蛋機既地方,
由頭睇左一次之後,
我終於都「搜索」到我想要既野啦∼!!
我今次用左$90蚊就可以扭晒一set既扭蛋啦∼!
個刻真係開心到跳起∼!
扭第一個就已經扭到最鍾意既個個,
仲要即刻開來玩,
玩個陣仲要吸引埋其他人去扭添,
因為個扭蛋真在太得意啦∼!!
亦正正因為呢個原因,
我就想將全部都扭晒!
唔知係咪天意呢,
吸引左班人來扭之後,
部機就俾佢地「霸」左,
所以我地就要去第2部扭,
扭之前我先先去左換左錢先啦緊係!
換完之後,
就揀左最近既個一部機來扭,
真係可謂「一扭一驚心」,
又想知佢地係咩樣,
但係又怕會重覆,
好勁呀真係,
有靚女陪我扭頭個3個都無重覆,
第4個係瀟男幫手扭架,
都無重覆,
第5個啦,
呼∼∼好彩都無事,係我自己扭架∼!!
到左最尾一個啦,
型男話佢都要幫下我手,
於是乎... ...
都無事∼!!哈哈∼!!
結果6個都係唔同既,
一個重覆既都無∼!!
好勁呢∼!!
我亦都開心到「嗌」左出來∼!!
哈哈∼!
你睇下,我同埋6個蛋蛋呢∼!
幾咁開心∼!
(一對手都拎唔晒,但係都要拎∼!!呵呵∼!!)
想唔想知道係咩扭蛋令我咁瘋狂呢?!
之唔係就係佢之嘛... ...
佢係wii既手制呢∼哈哈!!
佢係非一般既wii手制喔,
當你按住1號制個陣,
佢會有個影像投射出來呢∼!!
呢個就係我第一個扭到,
而且最鍾意既一個啦∼!!!
而呢個就係開左之後先覺得得意既∼!!
係Mario入面隻鬼鬼呢∼!
真係好想再扭多一個呢兩隻呢∼!!!
咁我就可以拆出來掛啦∼!
哈哈∼!!

|
| 刊登時間:2008-02-24 02:14 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | ... | 470 | »
|