sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 23 日  星期六   晴天


...周未狂歡... 開心
自上個星期六攪完「生日趴地」之後,
我今日又約左d朋友仔去玩啦,
我地今次係去「玩轉人地屋企」呢∼!!
(即係「拆屋」是也!呵呵∼∼!!)

今日我好早就已經起左身,

唔係真心想起身架 @@
係因為唔舒服鼻塞抖唔到氣咋∼!
所以都攪到無覺好訓,
咁就唯有「乖乖地」起身∼!!
激死人∼!

起左身玩左一輪MSN之後就開始「整裝待發」!!


到左一點鐘左右度,

我地就正式起程囉∼!!
嘻嘻,朋友,等我地來拆你屋吧啦∼!!
呵呵∼!!

我同朋友仔未食野就已經上左車「出發」,

準備向我地既「目的地」進發,
但我係事前就已經買左一D零食來作為我地既「早點」!
哈哈∼!!

呢個車程雖然唔係長,

但都有一D特別既趣事發生左!

話說我就買左一D野食上車同朋友仔分享,

一路食個陣,
對面既一對小朋友就一路望住我地,
好似好想食咁∼!
成個胃食樣都出晒來囉,小朋友∼!
佢地都好得意,好肥do do咁架,
臨落車前,
個家姐竟然教個細佬同我地講:「靚女姐姐
真係唔知笑好唔笑好∼!!
哈哈∼!
最攪笑係個細佬都表情多多個下先得意∼
對眼仔又勁精靈∼!

幾經辛苦(有咁誇張嘛?!哈哈,修辭手法是也!)

我地終於都到進左我地既目的地附近

到左之後我地都未「實行」我地既拆屋大計,

因為我地要去「醫肚」先∼!
(唏唏唏,祭五臟廟∼!!!)
我竟然係未病好就走左去食KFC呢,
好大膽是也∼!!
哈哈∼!!
不過真係好耐無食呢,
食得都算好滋味架∼!!
呵呵∼!

當我地品嘗完我地既「早餐」之後,

我地一行4人就向「目的地」進發∼!!
衝呀∼!!衝呀∼!!
呵呵∼!
向目的地邁進啦∼!
搗亂萬歲∼!!
嘩哈哈∼!

我地一抵達之後,

第一時間當然要「檢視」一下場地啦,
唔係又點知從何入手呢∼!!
呵呵∼!

檢視完畢後,

我地就拎左佢d相出來進行「大事回顧」,
仲發現左一張「閃中閃」添∼!(唔係“神”個d啦一定!)
就係因為呢張「閃中閃」,
差點要俾人「滅口」呢∼!!
真係要講句:
這個瀟男真狠心∼!!

 

哈哈∼!

欣賞完d咁正既「閃中閃」之後,

我地就正正式式進行我地既「賤兔大格鬥」,
進行呢個格鬥如果一唔小心既話,
就真係拆左人地間屋架啦∼!!
哈哈∼!
(手制飛脫∼∼!!呵呵!要換電視囉∼!)

經過數百個回合之後,

可謂各有死傷,(哈哈∼!唔係掛?!內傷呢!)
我玩咩都算得上係第一流呢∼!
不過有一樣野我地3個都會輸俾瀟男,
就係「賤兔打電話」,
佢隻手指就好似裝左摩打咁,
次次都係無人夠佢快架喎,
真係... ...
無論我地玩幾多次都好,
結果都係一樣輸俾瀟男!
真係「甘拜下風」∼!
哈哈∼!!

玩到咁上下,

我地就去左食cake
係一個藍莓芝士蛋糕呢∼!!
不過唔係太好,
唔係話唔好食,
係好易散,
一叉落去就散開晒,好難食得到∼!!
個餅底都幾實下添∼
不過味道同賣相的確係幾好既∼!!

食完cake我地玩多一陣之後,

就落左去club house度玩,
我地玩既係「枱波」!!
係呀,的確係篤波呀,
不過好坦白,
我唔識既呢∼!!!
呵呵∼!
所以只係可以當係一種「小玩意」!
不過就真係好funny囉∼!
當然,
最矚目既都非瀟男同型男莫屬啦,
瀟男就篤到上晒枱,
D post又勁爆誘人喎,
差d俾人影埋就要做架啦!
哈哈∼!!
型男就勁在佢篤波勁啦,
有好幾次都係響晒袋咁既∼
勁∼!!
不過佢就唔好彩啦,
Part著我同朋友仔兩個都唔識篤既,
係佢拎分既同時,
我地就幫佢「敗返晒」出去∼!
哈哈∼!!

不過女仔都不甘視弱架喎,

我地都有個女仔好勁既,
靚女係我地女將之中最勁既一個,
真係巾幗英雌∼!!
所以話呢,
千祈唔好睇小我地d女仔呀∼!

篤左成個鐘之後,

我地就出左去沙田食野,
係路經個陣,
俾我見到成百部既「扭蛋機」係度,
個下真係忍唔住,
要同佢地講聲:
可唔可以一陣返來扭蛋呀?!
(俾人笑似爸爸媽媽帶小朋友去玩呢∼!T-T)
哈哈∼!!

當我地食完飯之後,

我地就一行數人咁返返去頭先有好多扭蛋機既地方,
由頭睇左一次之後,
我終於都「搜索」到我想要既野啦∼!!
我今次用左$90蚊就可以扭晒一set既扭蛋啦∼!
個刻真係開心到跳起∼!

扭第一個就已經扭到最鍾意既個個,

仲要即刻開來玩,
玩個陣仲要吸引埋其他人去扭添,
因為個扭蛋真在太得意啦∼!!
亦正正因為呢個原因,
我就想將全部都扭晒!

唔知係咪天意呢,

吸引左班人來扭之後,
部機就俾佢地「」左,
所以我地就要去第2部扭,
扭之前我先先去左換左錢先啦緊係!
換完之後,
就揀左最近既個一部機來扭,
真係可謂「一扭一驚心」,
又想知佢地係咩樣,
但係又怕會重覆,
好勁呀真係,
有靚女陪我扭頭個3個都無重覆,
第4個係瀟男幫手扭架,
都無重覆,
第5個啦,
呼∼∼好彩都無事,係我自己扭架∼!!
到左最尾一個啦,
型男話佢都要幫下我手,
於是乎... ...
都無事∼!!哈哈∼!!
結果6個都係唔同既,
一個重覆既都無∼!!
好勁呢∼!!
我亦都開心到「」左出來∼!!
哈哈∼!

你睇下,我同埋6個蛋蛋呢∼!

幾咁開心∼!

 

(一對手都拎唔晒,但係都要拎∼!!呵呵∼!!)
  
 想唔想知道係咩扭蛋令我咁瘋狂呢?!
之唔係就係佢之嘛... ...
佢係wii既手制呢∼哈哈!!
佢係非一般既wii手制喔,
當你按住1號制個陣,
佢會有個影像投射出來呢∼!!

 


 

呢個就係我第一個扭到,
而且最鍾意既一個啦∼!!!

 


 

而呢個就係開左之後先覺得得意既∼!!
Mario入面隻鬼鬼呢∼!

 


 

真係好想再扭多一個呢兩隻呢∼!!!


咁我就可以拆出來掛啦∼!


哈哈∼!!

刊登時間:2008-02-24 02:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]