| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
...最後の戰役.結束...  |
辛苦左一個星期,
今日終於都「開戰」啦∼!!
呢一場「最後戰役」結束後,
同時亦標誌著我既校園生活都告一段落!!
當步出考試會場既一刻,
亦代表著一齊都已成定局,
而家所要做既唔係去後悔D咩,
而係要諗自己既「新方向」!!
當然啦,
係搵「新方向」既同時,
就緊係要輕鬆一下啦嘛∼!!
話晒之前都花過唔少既「心血」同「時間」呀嘛∼!!
當然係考完試之後就要好好咁玩返一下啦∼!!
如果唔係既話,
我就對死左既「世胞」唔住架啦∼!!
哈哈∼!!!(藉口!∼∼呵呵∼)
其實係上堂放學個陣我地就已經「密謀」好,
諗住約晒成大班同學仔一齊去食飯慶祝我地「甩難」,
脫離呢個讀書既生涯!!!
雖然唔係話全部人都可以到齊晒,
但係都有大部份同學仔都有去一齊食飯∼!!
我地一行十四人約好係大堂等,
之後就浩浩蕩蕩咁一齊去目的地 - 沙嗲王!!
去到目的地之後先知道,
原來無咁大張枱∼!= =”
咁又難怪既,
我地一行十四人喎∼!!
幾經辛苦之後,
終於都有位俾我地啦,
不過就比較迫一D,
始終我地人數太多呢∼!!!
一坐低之後,
我地就開始點菜,
係不知不覺間我地已經點左接近四十碟既野食!!!!
連幫我地入單既個位小姐都覺得有點驚訝!!
想知點解?!
好易姐,係因為我地十四個都係女仔,全女班嘛!!
你睇∼∼∼

呢度只係一部份咋,仲未齊架!!
不過就算齊都唔知點擺得落啦,
張枱咁細∼!!(哈哈∼!)
當然除左食野之外,
我地亦不忘要影相留念啦∼!!!
影到食都唔得閒食添呀∼!!
一路食我地仲一路講笑一路玩,
臨尾仲分左兩組來玩猜包剪搥,
話猜輸既就要食一樣野食咁話喎!!
哈哈,真係咩都玩得一餐∼!!
到差唔多食飽飽之後,
就已經有同學仔話約下次一齊去BBQ添∼!!
真係聽見都開心∼!!
而家無咩野望,
最希望大家都可以得到好既成績、順利畢業!!

|
| 刊登時間:2008-05-04 11:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 470 | »
|