| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 5 月 3 日 星期六  |
...朋友相聚...  |
星期六有節目,唔駛咁靜局∼!!
哈哈∼!
考完試成個人即刻輕鬆返晒,
而家最緊要就係玩、玩、玩∼!!
所以呢,
今晚就特登約埋幾個朋友仔一齊去食日本野∼!!
又兩美相伴之餘,仲有瀟字派型人∼!!!
真係人生一大快事!!!
其實其中一個朋友仔已經好耐好耐無見啦,
不過今晚一見返就傾過不停!!
餐飯我地由6點鐘度開始食,
一路食下傾下咁就已經去左成兩個鐘有多啦∼!!
時間真係過得快呢∼!!
食完野諗住話行陣,
點知都係無既,
係去左飲野囉∼!!
哈哈∼!!
一飲仲飲到人地收鋪添∼!!
真係攪笑∼!!
不過咁既人生又真係幾輕鬆寫意既∼!!
I like it!
食野完瀟男就送左我地幾個去搭車,
而佢就自己一個走左∼!!
我地係火車度都依舊傾唔停!!
原來「三個女人一個墟」呢個定理係真架∼!!
哈哈∼!!
去到粉嶺之後,
佢地仲陪我等埋另一班朋友仔先走∼
真係貼心呢∼!!
(呵呵∼∼幸福幸福∼∼!!)
之後我就join埋另一班朋友仔一齊去玩啦∼!
因為今晚有人生日呢∼!!
哈哈∼!!
有人生日就緊係唔少得要飲酒架啦∼!!
(飲杯∼∼∼∼∼!!)
所以壽星都要好好咁乾晒佢!!
(呵呵∼!!)
當然除左唱歌之外亦不忘要玩下骰盅、猜下枚咁啦∼!!
不過猜枚我就真係真係唔多得啦,
皆因我反應慢到咩咁,
真係怕仲比烏龜還要差∼!!
不過都好多謝佢地之前咁俾心機(?!)去教我玩骰盅!
(飲到我傻就真∼!!哈哈∼!!)
正正因為有左之前幾次既「經驗」,
所以今次我唔怕佢地啦,
已經開始慢慢識得點去玩∼!!
仲令到壽星連飲左五、六杯添∼!!
哈哈∼!!
(無計∼我唔講大話架∼!!哈哈∼)
不過真係有d傻,
人地話玩大話骰係要講大過呃人先係架嘛,
但係我就反而唔識點去用一個大話來「贏」,
相反仲會講真話添∼!!
d朋友仔話我今晚係好好彩先係喎∼!!
Anyways,今晚個個都玩得好開心先係∼!!!
今晚仲要係通頂添∼!!
一朝早就見到一行數人既「國寶」,
真係心血少d都俾我地嚇親∼!!
哈哈∼!!
|
| 刊登時間:2008-05-05 09:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 470 | »
|