| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
...男人心...  |
俗語有話:
「鐵漢柔情」
顧名思義就係指一d表面睇落好硬淨、好大男人,
但係又不失溫柔一面既男人啦∼!!!
其實男人同女人一樣都係要人關心既∼!!
有時女人會怪d男人唔顧佢地既感受做事,
但係試問女仕們你地又有無呢?
有無企係男仕們既角度來諗下呢?!
男人其實同女人一樣都係人,
都係要人關心同愛既,
只係男人會覺得唔好意思去將佢地既感情表露出來而已!!
因為男仕們始終都會覺得:
「我堂堂一個男人來架嘛∼!!」
就係咁,
佢地好多時就將心入面個句都收埋係自己既心底!!
好多係一對情侶嗌交個陣,
旁人都一定唔多唔少會話係個男人唔啱先,
唔識做嘛,整喊左個女仔∼!!
不過我又唔係咁諗喎,
好多事唔係真係單睇表面就可以知道答案既∼!!
過於表面既野唔一定係真!!
掉轉另一個角度來睇,
可能係個女仔用「眼淚攻勢」去逼個男既都未定呢∼!!
你要知,
而家都有唔少既野蠻女友架啦∼!!
(謎の聲:同意!同意∼!連人工都幫我洗埋∼!T-T)
有人成日都話「男兒有淚不輕彈」,
係,係人面莉當然唔會咁易喊啦,
但背人垂淚個陣又有誰知曉呢?!
男人係愛情路上多數都比較吃虧,
就似係冥冥之中注定要飾演「奸角」一樣,
不太受討好,
更往往因為一D小事實而被受責罵添!!
男人唔係唔了解女人,
只係唔太識去表示自己既情感而已!
男人會想將自己最好既都俾晒女人,
想自己鍾意既人變成世上最幸福既人!!
但女人卻成日埋怨男人既關心同愛唔夠,
究竟點先算係夠呢?!
我諗呢點連女人自己都唔知∼
無論女人點樣野蠻、點樣無理都好,
男人都會默默承受一切,
為既就只係想令鍾意既人滙心微笑,
咁樣男人就會覺得好滿足好快樂!!
的確,
要令自己鍾意既人開心快樂先係重點,
並唔係一D物質上面既野,
呢一點好多人男都會明白,
但係亦係佢地最容易忽略既一點!!
佢地之所以會忽略呢一點,
亦都係同女人有莫大既關係!
男人為左要令女人成為世界上最幸福既人,
就不斷為此而努力工作,
但係忙到連顧及女人既時間都無咁滯,
通常係呢個時候,
女人都會只係識得去鬧、去發脾氣,
如果呢個時候女人能夠靜心咁去同男人解釋返既話,
男人就會明白工作同時亦要分一點時間俾自己既伴侶!!
男人始終係要人提點既,
女人又何妨幫助一下呢∼!
男人咁辛苦工作,
倒頭來究竟係為左邊個先,
如果做女人既唔識得體諒,
只係識得埋怨既話,
咁就唔得大體架啦∼!!!
男人係一段感佾上所付出既,
唔止係青春,
仲有血有汗添架∼!!
所以做女人既千祈唔好俾太大壓力男人,
因為咁樣反而會令男人更加攰!!
試試係嗑交前停一停,
用心咁去諗一諗男人所為你做既野,
並唔係真係一無事處架!
多關心、愛惜你身邊既個個「他」啦,
免得日後失去先來後悔!!
|
| 刊登時間:2008-04-13 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | ... | 470 | »
|