講番呢兩日,首先同黑囡和卓儀去食韓燒,白囡發燒唔到。
原先本想延期,但兩位囡囡都好想食和專登下午唔多食等夜晚。唯有照去,下次和白囡食番啦。
好明顯,兩位囡囡唔再好似咁,會收埋自己唔想講太多,但今次傾得好好,坐咗三個半鐘
毫無冷場。
遲些程囡都回來的話,一定很開心。
知道儀囡會去入紀律營,希望你會努力受刑,下年會努力讀書。
今日是中二註冊日,九時交齊收齊,仲有半小時先放學,叫他們寫今年的各種感受。
原來大家都覺我好煩,唔太喜歡我,心淡。
2A班,希望你們每位都努力,以曾經是2A班的一分子為滎呢。
2A班,令我每次都有美好的回憶。
下年唔知教邊班和班主任邊班,希望明年努力吧。 |