唔開心,所有分數己計好,大致登好分。
各位同學,努力讀書啦。我們都唔聰明,要考得好成績,唯有盡力讀好書。
其他學校,同學們唔會玩得咁多的。讀書時讀書,請你認真點吧。
各位寶貝,越來越擔心你們,唉,咁就一年,還有不到兩年就考大學試。
唔好越大越要人擔心,每天都吃喝玩樂,貪玩電腦貪拍拖,完全唔温書,考試仲唸住讀一晚就得。
路只得兩條,一是好好讀書,二是找尋自己的強項,努力發展。否則...唉。
謮努力努努努力。
我自己對眼見的對途,都好茫然,唯有每天都努力做好。因為唔知仲有無未來的一天。
把握每一刻,時間是一分一秒集合而成。不要讓每一秒輕易溜走。 |