復雜的電腦 =.=
真的~
最少我認為- -
st2001070
暱稱: 蔡心
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死吧!
今次死火la- -
儲蓄=理財觀念 (轉貼)
個勁衰個ar婆搞到好多...
成績好左
文章分類
全部 (123)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 123
留言總數: 91
今日人氣: 3
累積人氣: 1074
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


今日返左學,去Smarly Teens的戲劇小組~ 無奈 分類: 未分類

今日返左學~到學校時~係01:28p.m. 跟著自己沉思左10分鐘左右~小浚佢地返學校做個個sci的東東~跟著我的罪惡感的來源,佢冇lal請我吃sweet,我覺得他已經不是我的罪惡感......
跟著入去會議室~林景five 玩玩下因為要停,所以他做唔知咩動作,抱著我~_~?又有一個唔9知什麼的東東,相加,我做一個羊,比long(林景five)~吃緊~我叫:救命ar - -,林家城話:個long吃緊我個老婆ar- -,我係果一時候,8左落地......跟著郭皓婷佢地個組...郭皓婷sleep...馬x兒...話kiss佢~_~ 做完後....馬x兒同我講sorry!_! 話咩左郭皓婷,同我講sorry~_~

落雨回家,同王秀城,去..青..衣..城...又係度一起講話..講講下,又講邊個like邊個....
跟著因冇姐... 跑回家...真係有一種唔知d咩的feel...................

 

發表時間:2009-04-18 08:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


個個的加期都好速實~_~ 無奈 分類: 未分類

今日- -又去左荃灣~_~ 去左好耐後...回到家- - 終於可以同我妹玩層層疊...玩下玩下...吃飯...跟著開電腦睇blog+打blog+玩~_~ 有d睇唔到人地個blog~而she呢~佢去左幾日廣周~_~佢就真係太好la... 依家好多人打blog 的都打英文,我知的有兩個,其中一個,去唔到,冇lala彈左唔知什麼~就咩都冇哂- - 星期六同日都要返學~唔知係著咩衫呢??? 我無所謂~_~ 求其的我~_~
MSN又冇lala 自動off左- -

ps:肥豬真的好肥~_~

發表時間:2009-04-15 08:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 12 日  星期日   晴天


明明一起去做個個通識的野~ 無奈 分類: 未分類

今日睇電視~跟著想起要到圖書館~吃野飯我馬上去~點知我到時已經01:15.遲左....
跟著我等多半個鐘,就走了~

發表時間:2009-04-12 04:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


由關係不大好變好? 呆滯 分類: 未分類

今日明明有少少法脾氣~_~不過約03:00p.m.左右,去左打羽毛球~我媽個fd個女同我妹打打下,佢唔打~可能因大風的關係~所以唔打,但唔打都好,佢自己回家~_~所以佢個媽都要回家,佢冇key同家冇人~所以打打下我就同左我個妹打~_~佢順風,我用我最大的力打過去,個球fly過來- -我打多次~就係咁,就係咁我lose左好多次~今日我妹同我講我知你鐘意邊個!!!我話邊個???佢就話有幾個。第一:電視;第二:電腦;第三:電..... 我話:下,,,咁都比你知道左...我真失敗- -  

明天我地的組:通識的東東,01:00p.m.係青衣公共圖書館一起做通識的東東~做完先走~_~

55差不多了~_~

發表時間:2009-04-11 08:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


啦啦啦啦啦~ 鬱悶 分類: 未分類

今日,去左全彎拿眼鏡~拿左都ok

唔錯~

就係咁...

發表時間:2009-04-10 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]