| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 18 日 星期六  |
今日返左學,去Smarly Teens的戲劇小組~  |
分類: 未分類 |
今日返左學~到學校時~係01:28p.m. 跟著自己沉思左10分鐘左右~小浚佢地返學校做個個sci的東東~跟著我的罪惡感的來源,佢冇lal請我吃sweet,我覺得他已經不是我的罪惡感......
跟著入去會議室~林景five 玩玩下因為要停,所以他做唔知咩動作,抱著我~_~?又有一個唔9知什麼的東東,相加,我做一個羊,比long(林景five)~吃緊~我叫:救命ar - -,林家城話:個long吃緊我個老婆ar- -,我係果一時候,8左落地......跟著郭皓婷佢地個組...郭皓婷sleep...馬x兒...話kiss佢~_~ 做完後....馬x兒同我講sorry!_! 話咩左郭皓婷,同我講sorry~_~
落雨回家,同王秀城,去..青..衣..城...又係度一起講話..講講下,又講邊個like邊個....
跟著因冇姐... 跑回家...真係有一種唔知d咩的feel...................
|
| 發表時間:2009-04-18 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
個個的加期都好速實~_~  |
分類: 未分類 |
今日- -又去左荃灣~_~ 去左好耐後...回到家- - 終於可以同我妹玩層層疊...玩下玩下...吃飯...跟著開電腦睇blog+打blog+玩~_~ 有d睇唔到人地個blog~而she呢~佢去左幾日廣周~_~佢就真係太好la... 依家好多人打blog 的都打英文,我知的有兩個,其中一個,去唔到,冇lala彈左唔知什麼~就咩都冇哂- - 星期六同日都要返學~唔知係著咩衫呢??? 我無所謂~_~ 求其的我~_~
MSN又冇lala 自動off左- -
ps:肥豬真的好肥~_~ |
| 發表時間:2009-04-15 08:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 12 日 星期日  |
明明一起去做個個通識的野~  |
分類: 未分類 |
今日睇電視~跟著想起要到圖書館~吃野飯我馬上去~點知我到時已經01:15.遲左....
跟著我等多半個鐘,就走了~ |
| 發表時間:2009-04-12 04:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 11 日 星期六  |
由關係不大好變好?  |
分類: 未分類 |
今日明明有少少法脾氣~_~不過約03:00p.m.左右,去左打羽毛球~我媽個fd個女同我妹打打下,佢唔打~可能因大風的關係~所以唔打,但唔打都好,佢自己回家~_~所以佢個媽都要回家,佢冇key同家冇人~所以打打下我就同左我個妹打~_~佢順風,我用我最大的力打過去,個球fly過來- -我打多次~就係咁,就係咁我lose左好多次~今日我妹同我講我知你鐘意邊個!!!我話邊個???佢就話有幾個。第一:電視;第二:電腦;第三:電..... 我話:下,,,咁都比你知道左...我真失敗- -
明天我地的組:通識的東東,01:00p.m.係青衣公共圖書館一起做通識的東東~做完先走~_~
55差不多了~_~ |
| 發表時間:2009-04-11 08:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 10 日 星期五  |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 25 | »
|