復雜的電腦 =.=
真的~
最少我認為- -
st2001070
暱稱: 蔡心
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死吧!
今次死火la- -
儲蓄=理財觀念 (轉貼)
個勁衰個ar婆搞到好多...
成績好左
文章分類
全部 (123)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 123
留言總數: 91
今日人氣: 2
累積人氣: 1073
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


今日真係好什麼的呀!!!!!!! 傷心 分類: 未分類

返到學校,d人講佢地法過咩夢- -,上SCI時派考卷,好慘,得68.5分,好差ar,我中文,科學,普通話,
中c覺得非常非常差,英文都幾差,下次一定要合格ar,數學同通識都要加油,我對我今次中文,科學,普通話,中c好失望,數學好5低ar..........

小息打左一會兒羽毛球,午息都又打,午息打時我一失重心,就掉左落地下- -,我掉落地下0.01秒時,想到中一陸運會時,她冇lala掉落地下,不用2秒就爬左起來,唔通我一直係度???冇可能,她可以,我都應該可以,就係咁我起身- -又打羽毛球,不過打左一會覺得唔好玩- - 就比左小浚 我去上課室la,,,,,,

週會來,聽左好耐,有癌症x金會,科學xxx,同8達通;借書要8達通- -,交錢要8達通,咩都要8達通,好慘ar........癌症x金會又好什麼,好感人的,而且我前4個位就係她—堅強的女孩,每一次都係我前面幾個位 話 後面幾個- -放學時良伯佢一見到我叫我去happy friday,哈哈,我去WC先,一見到佢叫奇他人時,就悄悄地走了,見到陳中言比ar良捉到,我悄悄地走了,呼!!!好彩.......

放學見到馮生,佢說我等埋他上車,我說好...終於見到陳中言,佢話佢偷走左4次- -,都走唔到- -勁
跟著慢慢我又自己行...到左青衣城門口時,見到一個知g,我睇多幾眼,係真的~ 又剛剛好講到地T
,而且我回家果條路,就見到一個行路中的小cat,個cat cat好可愛的ar..........

今日我想得好灰ar,慘因sci太差,唉......

 

發表時間:2009-04-03 10:07 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 2 日  星期四   清涼


幸福就係我地身邊,不過我地愈要溫佢,就愈溫唔到......... 感動 分類: 未分類

昨天因為唔可以開電腦,所以今日可以開好開心.

今日好多東東,但要off,所以冇得打- -

發表時間:2009-04-02 09:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 31 日  星期二   晴天


考完試la,好緊張ar,唔知進步定退步呢? 不安 分類: 未分類

今日考中c冇咩信心- -因宋亡三x,我又唔記得左- -,慘- -,考完試我好緊張,派試卷時,哇...................
明天返學同派試卷,希望大家的分數都有進步la,係屋企約06:15p.m.睡左半小時.....

發表時間:2009-03-31 09:07 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


經過一連串的的問題後我更認為我是失敗者......... 不安 分類: 未分類

今日數學比我想像中易,哈哈哈.但係數學最後果題我真係...我真係好...失敗- -,唔記得左要寫「該聯文方程的解是A=什麼B =什麼」而且係說停前1s- -最小冇左幾分,我前面的窗加明佢話好易而且佢有寫「該聯文方程的解是A=什麼B =什麼」我慘la.唔通就係咁輸左比佢???唔可以,明天中c,我溫左約1h時,好想睡覺,就睡左約30分鐘- -醒時個頭好痛,一陣就冇la~中c我唔識
明天係考試的最後一日la,唔知我分數係唔係好低呢???希望係唔下55,希望la

發表時間:2009-03-30 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 29 日  星期日   晴天


有數唔識,係msn問ar sir ,but ar sir 唔明- - 無奈 分類: 未分類

今日..........唔知打咩好.......................................................
明天考數,我希望有高分數,唔好好似今次咁差,我要高d今ar,加油
中c我完全冇溫過~
希望我可以到達我個目標分數la
如果唔係我媽話,她永遠都要煩我la,哈哈哈哈- -
唔知打咩- -

發表時間:2009-03-29 05:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]