| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 9 日 星期四  |
慘......  |
分類: 未分類 |
今日,小息時王秀成同留超南佢地傻左- -冇lala唔知做咩,搞到我好咩~不過無論別人點睇我,我都唔會更改我的生活習慣~午息我好慘~比2A(18)同王進益搞.....最後...我...比佢地激中要害.......
還要是兩次...兩次!!!而我?一次都冇~嗚~活動課,2a(18)同小浚e2個數學天才,計數,計到咩左...
放學,見到張秋凡老師~同佢講野講左好耐,還教我讀書的幾巧,睇→寫→蓋→默→對 還有嗎?唔記得左~而且做好一樣功課,見到郭bo宜唔知做咩~但唔知幾耐後,Ada同佢走左,而我?05:00先走........
|
| 發表時間:2009-04-09 09:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 8 日 星期三  |
奇妙的一天~_~  |
分類: 未分類 |
今天,數學老師冇lala叫我負責課室日字~午息溫Dmiss同sir上上落落上左8-9次數過~跟著去左Smaty Teens參加左~
放學同王秀成去青衣成,說左好多東東,例:邊個好cool,邊個令- -
跟著因家,我好似個傻佬跑~見到佢
要off,so唔打 |
| 發表時間:2009-04-08 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 7 日 星期二  |
「你好嗎」←用普通話講- -  |
分類: 未分類 |
今日不太悶~午息去左圖畫館~睇一本書想約時...原來比人預約左...英文今日miss楊教,我格理個個同佢前面+我前面講「好」的問題- -講邊個「好」好彩冇我份~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日一返到家就好想好想計數- -考試時又唔會- -
冇lala X左,所以要重打- - ............ |
| 發表時間:2009-04-07 09:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 6 日 星期一  |
無聊的一日~  |
分類: 未分類 |
今日真係好悶好悶ar~小息又好悶~午息悶到上左圖書館- -中文課時~只係睇「同名同性」- -
DT我又做左第一個落去~好悶的一天~
悶悶悶悶悶悶 悶悶悶悶悶悶
悶 悶 悶 悶
悶悶悶悶悶悶 悶悶悶悶悶悶
悶 悶 悶 悶
悶悶悶悶悶悶 悶悶悶悶悶悶
悶 悶
悶 悶
悶 悶 悶 悶 悶 悶
悶 悶 悶 悶 悶 悶
悶 悶 悶悶悶悶悶 悶 悶
悶 悶 |
| 發表時間:2009-04-06 08:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 4 日 星期六  |
| 今日清明節?無錯,不過我媽我妹同我去左全彎 |
分類: 未分類 |
今日我媽叫我妹同我去配眼鏡,加埋我媽的fd同佢個女.配完周圍走走,見到2d班同學~三個人~王x宜,黎呀詩同popo,見到時我下左一先,跟著到吉野家吃東東,吃完又周圍走走- -......
終於約05:15p.m我媽可以放我回家,呼~
回到家,我又睇我妹借的「緣分筆記」我覺得幾好睇~e幾日,我睇我妹借的書,而且好唔容易先可以問佢借~
有好多東東唔記得左~日日都係- - |
| 發表時間:2009-04-04 11:23 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 25 | »
|