復雜的電腦 =.=
真的~
最少我認為- -
st2001070
暱稱: 蔡心
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死吧!
今次死火la- -
儲蓄=理財觀念 (轉貼)
個勁衰個ar婆搞到好多...
成績好左
文章分類
全部 (123)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 123
留言總數: 91
今日人氣: 1
累積人氣: 1078
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


慘...... 不安 分類: 未分類

今日,小息時王秀成同留超南佢地傻左- -冇lala唔知做咩,搞到我好咩~不過無論別人點睇我,我都唔會更改我的生活習慣~午息我好慘~比2A(18)同王進益搞.....最後...我...比佢地激中要害.......
還要是兩次...兩次!!!而我?一次都冇~嗚~活動課,2a(18)同小浚e2個數學天才,計數,計到咩左...
放學,見到張秋凡老師~同佢講野講左好耐,還教我讀書的幾巧,睇→寫→蓋→默→對 還有嗎?唔記得左~而且做好一樣功課,見到郭bo宜唔知做咩~但唔知幾耐後,Ada同佢走左,而我?05:00先走........

發表時間:2009-04-09 09:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


奇妙的一天~_~ 開心 分類: 未分類

今天,數學老師冇lala叫我負責課室日字~午息溫Dmiss同sir上上落落上左8-9次數過~跟著去左Smaty Teens參加左~

放學同王秀成去青衣成,說左好多東東,例:邊個好cool,邊個令- -

跟著因家,我好似個傻佬跑~見到佢

要off,so唔打

發表時間:2009-04-08 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


「你好嗎」←用普通話講- - 無奈 分類: 未分類

今日不太悶~午息去左圖畫館~睇一本書想約時...原來比人預約左...英文今日miss楊教,我格理個個同佢前面+我前面講「好」的問題- -講邊個「好」好彩冇我份~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日一返到家就好想好想計數- -考試時又唔會- -

冇lala X左,所以要重打- - ............

發表時間:2009-04-07 09:10 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


無聊的一日~ 鬱悶 分類: 未分類

今日真係好悶好悶ar~小息又好悶~午息悶到上左圖書館- -中文課時~只係睇「同名同性」- -
DT我又做左第一個落去~好悶的一天~
悶悶悶悶悶悶           悶悶悶悶悶悶
悶                悶           悶                悶
悶悶悶悶悶悶           悶悶悶悶悶悶
悶                悶           悶                悶
悶悶悶悶悶悶           悶悶悶悶悶悶
悶                                                   悶                                                 
悶                                                   悶                                                         
悶         悶     悶     悶           悶     悶                                                                         
悶       悶       悶         悶         悶   悶                                   
悶    悶          悶悶悶悶悶 悶        悶                                                           
悶                                                   悶                                             

發表時間:2009-04-06 08:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 4 月 4 日  星期六   晴天


今日清明節?無錯,不過我媽我妹同我去左全彎 分類: 未分類

今日我媽叫我妹同我去配眼鏡,加埋我媽的fd同佢個女.配完周圍走走,見到2d班同學~三個人~王x宜,黎呀詩同popo,見到時我下左一先,跟著到吉野家吃東東,吃完又周圍走走- -......

終於約05:15p.m我媽可以放我回家,呼~

回到家,我又睇我妹借的「緣分筆記」我覺得幾好睇~e幾日,我睇我妹借的書,而且好唔容易先可以問佢借~

有好多東東唔記得左~日日都係- -

發表時間:2009-04-04 11:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]