| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 28 日 星期六  |
得自己一個溫書好悶好悶ar~~~  |
分類: 未分類 |
今日因習慣左約6:30起身,所以我今日6:35分醒左.唔想太早起身,今日又不用返學,所以到左約8:55正式起身~我妹要面是,我就問我媽我開電腦,順便問數~有兩條我唔識ar~就去計不是定理,
我覺得不是定理好易,又好玩,哈哈哈~因這麼早~所以無什麼好打~
|
| 發表時間:2009-03-28 01:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 27 日 星期五  |
我妹d考試分數同我d成反比例的- -  |
分類: 未分類 |
我好怕怕我數學唔得ar,因我妹佢數學90分- -常識98分- -,還要是係比一個圖我妹以為係哂虫水,原來係電池- -如果唔係一定100分- - 我想我慘la,數學好似愈溫愈唔識- - 考sci時,唔夠時間ar~ Help ,why why why!!!!! 因要比我妹用,所以唔打la~ |
| 發表時間:2009-03-27 08:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 26 日 星期四  |
英文好唔容易~  |
分類: 未分類 |
英考唔容易~放學同小浚佢地去青衣城~見到好肥的豬佢地~回到家,溫左幾個鐘~我媽話我冇溫書......奇怪的- -總之今日不太好- - |
| 發表時間:2009-03-26 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
曾經我的心下雨中,但原來真係白擔心- -  |
分類: 未分類 |
今日係考中文+普通話。我無什麼溫- - 因為lazy — 睇人BLOG學的~ 係早上上去考試時,我睇見一個現象,令我覺得係郭皓婷同小浚係什麼的- - 中文考試時比我想像中容易,而且我覺得我唔係考試,而係小測- -,考中時我做到一半,睇下做到幾時,係10:00分,我一看錶,係09:00時,因為我只係睇到後面的分,而睇唔到時- - 所以我立刻做快d,最後就係我眼花la,考普通話時,我有好多好多都唔識,所以我去左轉筆同嘟筆- -係真的- - 放學後我去青衣ar,因為我要去睇中醫- - 等43等左好耐終於回到家,到左12:30 ar妹回來,因她都係考試,不過係最後一天,到左02:15 p.m. 佢因約左佢個幾個同學到一個的家- - 又到左05:15 我喝左個中藥,覺得除左第一口外,之後的都唔苦^^好la 要off...... |
| 發表時間:2009-03-25 05:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
數學小測咩左- -  |
分類: 未分類 |
數測又錯左唔應該錯的東東- -
明天中加普考試,我好似完全冇壓力- -
如果我冇壓力,係完全溫唔到書的- -
所以希望我有la~
小息同午息好 ,d人話玩包剪x
win左先可以入- -
now我有d壓力,因我到現在還未溫書 - -
加油ar------所有人
- -- --- ---- ----- ------ ------- -------- --------- ---------- ----------- ------------ ------------- -------------- |
| 發表時間:2009-03-24 06:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 25 | »
|