復雜的電腦 =.=
真的~
最少我認為- -
st2001070
暱稱: 蔡心
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死吧!
今次死火la- -
儲蓄=理財觀念 (轉貼)
個勁衰個ar婆搞到好多...
成績好左
文章分類
全部 (123)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 123
留言總數: 91
今日人氣: 5
累積人氣: 1076
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 28 日  星期六   晴天


得自己一個溫書好悶好悶ar~~~ 鬱悶 分類: 未分類

今日因習慣左約6:30起身,所以我今日6:35分醒左.唔想太早起身,今日又不用返學,所以到左約8:55正式起身~我妹要面是,我就問我媽我開電腦,順便問數~有兩條我唔識ar~就去計不是定理,
我覺得不是定理好易,又好玩,哈哈哈~因這麼早~所以無什麼好打~

發表時間:2009-03-28 01:19 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


我妹d考試分數同我d成反比例的- - 不安 分類: 未分類

我好怕怕我數學唔得ar,因我妹佢數學90分- -常識98分- -,還要是係比一個我妹以為係哂虫水,原來係電池- -如果唔係一定100分- - 我想我慘la,數學好似愈溫愈唔識- - 考sci時,唔夠時間ar~ Help ,why why why!!!!! 因要比我妹用,所以唔打la~

發表時間:2009-03-27 08:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 26 日  星期四   晴天


英文好唔容易~ 鬱悶 分類: 未分類

英考唔容易~放學同小浚佢地去青衣城~見到好肥的豬佢地~回到家,溫左幾個鐘~我媽話我冇溫書......奇怪的- -總之今日不太好- -

發表時間:2009-03-26 09:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 25 日  星期三   驟雨


曾經我的心下雨中,但原來真係白擔心- - 傷心 分類: 未分類

今日係考中文+普通話。我無什麼溫- - 因為lazy — 睇人BLOG學的~ 係早上上去考試時,我睇見一個現象,令我覺得係郭皓婷同小浚係什麼的- - 中文考試時比我想像中容易,而且我覺得我唔係考試,而係小測- -,考中時我做到一半,睇下做到幾時,係10:00分,我一看錶,係09:00時,因為我只係睇到後面的分,而睇唔到時- - 所以我立刻做快d,最後就係我眼花la,考普通話時,我有好多好多都唔識,所以我去左轉筆同嘟筆- -係真的- - 放學後我去青衣ar,因為我要去睇中醫- - 等43等左好耐終於回到家,到左12:30 ar妹回來,因她都係考試,不過係最後一天,到左02:15 p.m. 佢因約左佢個幾個同學到一個的家- - 又到左05:15 我喝左個中藥,覺得除左第一口外,之後的都唔苦^^好la 要off......

發表時間:2009-03-25 05:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 24 日  星期二   時晴時雨


數學小測咩左- - 無奈 分類: 未分類

數測又錯左唔應該錯的東東- -

明天中加普考試,我好似完全冇壓力- -

如果我冇壓力,係完全溫唔到書的- -

所以希望我有la~

小息同午息好,d人話玩包剪x

win左先可以入- -

now我有d壓力,因我到現在還未溫書 - -

加油ar------所有人

- -- --- ---- ----- ------ ------- -------- --------- ---------- ----------- ------------ ------------- --------------

發表時間:2009-03-24 06:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]