hihi~今日,終於測驗完了~好開心呀!^^..今日宋sir(我的中文科老師)俾我地睇下個分數~我拎到58.5分呀~哈哈!係全班第2名最高!哈哈!我上次唔合格~今次可以拎咁高分!happy~~~上家政果陣,我因為冇bring野,所以冇得整野食!但係有個朋友俾左d我食呀~哈哈!仲有,今日電腦都拎刑好多分~我希望我其他都可以好似呢幾科咁~