hi~好耐冇見了!我今日又係9號留言呀!
我想講俾大家聽一件事..但係..大家聽之前要準備一個膠袋...........
從前...趙國有一個大美人(趙悅韻),佢自認自己靚過西施.係四大美人之首
聽星星講..如果佢係4大美人之首..其如果3個.個樣一定好似suki(女班長)
今日.朱朱嬲呀..哼!玩唔起
然後,星星今日仆左街呀!佢俾個單車仆左街
但係今日佢地黎我屋企
我好榮幸..大美人(校花)黎我屋企呀!
真係好開心!!!