今日係我第1次用blog~係我個fd叫我試下玩!請大家俾下面~得閒黎呢到留下言~今日..要係屋企做功課~因為聽日返學!今日超多功課~做到我成隻蟹咁由2:30做到5:00~做完當然第一時間玩電腦...之後..阿媽話今日「打邊爐」,今日咁冷~最好就「打邊爐」,好正呀..d野食..^^