今日..放左學之後個英文老師留人係到默書..因為我默書唔合格..之後.我放左學..我打俾媽.妁佢係上水火車站等,之係我地就去文具店買聖誕卡..之後,,我同呀媽去拎古琴,因為昨日拎左去調音,,今日我隻9-雄雄都收到聖誕卡...^^我個fd送俾佢,我俾佢個陣佢好開心呀.^^我今日係咁寫聖誕卡~因為要係呢個星期送俾人。