今日係4月一日,我好耐都冇寫過blog,第一個原因係因為我冇心機,第2個原因係最近發生左好多事。對不起大家~我答應你地我以後會寫多D~唔會9號先寫...哈哈..阿爸入左醫院呀..佢出左院都要有排先好得返!之後..學校又出左D問題...唔係學校.係我..我一日可以冇左3個朋友 重要呢3個係我心目中好重要的朋友...佢地係sms到同我講話唔想同我做朋友~做同學...我可以點答姐~咪話ok囉..點之我話同另一個人玩~咁有人都好like同個個人玩..佢唔like我同佢玩~就叫我唔好同佢玩..... 話我搶佢個朋友...之後我廢是佢又話我,我咪同佢講話我唔同個個人玩la~佢仲話我無聊....我衣家真係咩都冇........但係無論點..我都要生活下去,佢地唔同我做朋友,我可以點.我要努力咁考完呢個試(衣家考緊試),然後放復活節假.....^^
|