今日,我黎左............今日有件我雖然冇所謂但係心有d唔開心的事!今日有條xx佢拎把剪刀出黎唔知做咩,之後2個人同我講~個條xx張我最like的側田yes卡係咁剪,然後放係我d書下面!太過份la~我唔可以原諒,但係估唔到佢會咁做,仲有一個男仔,個個男仔係我認為佢冇可能會做,點知.知人口面不知心,傑地真係做左,我真係好失望............... 永遠呢d都唔係我朋友!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!佢仲要明知我like側田都要咁做!佢like d歌手(古巨基)d卡又當佢個仔咁~一跌左cry!咁佢都好傷心la~佢有無理過我感受呀???
|