最近~~
唔知點解~~
我係好想玩電腦~~
但係又冇咩心機去玩~~
我依家都開始覺得~~
我都唔知自己想點~~
心情同各樣野都好似~~
愈黎愈迷茫~~咁
成日要做d野~~
唔係唔想做~~
就係冇心機做~~
做d野當然又差又行~~la
依家開始唔係咁想讀書~~la
我讀極溫極都係咁~~嫁啫
係間咁水ga學校讀~~
出到去會考~~
咪係做墊底個d~~
我開始對自己ga成績冇咩信心~~la
會考我又一定冇家姐咁叻~~
阿媽又成日話我考到10分~~
佢都開心死~~
我有d覺得佢睇死我~~
不過,我知我將來會做一隻唔易死ga小強~~
我要令一D睇死我ga人~~
俾我嚇親~~
我點都要最少讀埋中七~~
考埋A-level
哈哈~~
P.S :我要做一隻唔容易俾人整死ga小強 ~~ ^^
加油!!加油!! |