今日我有少少好無奈呀~~
因為我被我阿媽呃錢呀~~
呃少少就話算~~啫
佢呃左我$400~~呀
好心痛呀~~
$400唔少野~~嫁
佢點呃?
我之前唔見左張攞身分證ga紙~~
原來俾我估中左呀~~
張野真係係佢度~~
但係佢要我俾左$400佢~~
等佢係攞身分證個日俾人當補領~~喎
跟住我俾左錢佢~~la
佢即刻攞返張野俾我~~喎
佢真係衰呀~~
不過佢都買左一個史迪仔銀包俾我~~
另外,我今日本身要去遵理度補英文~~嫁
點知等我去度遵理個度~~
佢先同我講~~
話個班唔夠人cut左~~
我心諗有冇搞錯呀!依家先同我講~~
咁冇計~~la
咁我咪轉左個補習miss~~囉
之後就好無奈咁返左屋企~~~la
就咁又過左一日~~la
時間過得真係快~~係時候又要講~~88~~
P.S.
好好......................好期待去camp ga日子呀!! ^^
今日好開心呀~~
因為今日要開組呀~~
跟住開完組又同我d組員一齊去食飯~~
今日我地去左沙爹王度食~~
食得都好飽呀~~
跟住我地仲去左7仔度買糯米池~~
Karen,Dolphin,波波同我都係食香芋味~~
點知我地俾波波話我地跟風~~哈哈~~
咁都得~~
不過同佢地一齊都幾開心呀~~
最近成日落雨,有d悶。
雖然我係好鍾意落雨,但係落得多真係會有d悶。
我好慘呀~~~唔見左張攞身分證ga紙呀~~
冇左張紙可能會攞唔到張身分證~~嫁
補領張身分證要俾$380~~呀
唔係一個少數目~~呀
我都唔知點死咁多錢出黎~~~
係...............=.=''(好慘呀!!!)
好野~~雖然之前去唔到貝澳個camp~~
但係石以去8月21日至8月23日ga camp~~
好開心呀~~今仲可以去多幾日~~tim
之前去左穿耳~~但係我唔記得左我8 月10日要返學~~
搞到我又要去買包耳針~~我買左一包綠色ga耳針~~
我好好好好好好好好好好...........期待去camp~~呀!!
p.s.
我好掛住我d好朋友呀!我唔會忘記我地之前一齊玩一齊上堂ga日子~~嫁
因為我本身有得去貝澳camp~~~嫁 好難先叫到我阿媽俾我去~~嫁 點知今日竟然要返補習 阿媽又唔俾轉去第二日保返 真係好慘呀~~最重要ga係同邊個去camp呀 同我去camp ga人就有表姐,波波,Dolphin,浩然,騰峰......... 佢地都係我係教會ga組員~~~嫁 係我未返小組之前 星期五我都成一放學就對住部電腦 一直對到我阿媽返先熄機 但係依家有d唔同 因為有陣時星期五要返教會開組 開組個時都好開心~~嫁 唉~~~~ 不過依家星期四同星期六都要補習呀 想攰死人咩=.='' 阿媽好狠呀~~~~~~~~~