今日我同左我表姐,姨媽,表哥,我阿婆同我阿媽去左飲茶~~
我地都傾我好開心~~呀
飲完茶之後我就同我阿媽同我阿婆返左去我阿婆屋企~~
不過冇幾耐,我舅父就返左黎~~lu
跟住佢就叫我同阿媽走先~~喎
不過我阿媽都同左我舅父傾左一陣野先走~~
跟住我同我阿媽去左上水度等我家姐同佢去睇醫生~~
我同阿媽去左上水之後~~
就去左一間好耐冇食過ga士多個類咁ga野度食野~~
個間野d腸粉都仲係咁好味~~呀
我今日終於真真正正咁知道~~
其實我同表哥d性格都有d似~~
係~~=.=''
不過性格似佢都ok~~ga
但係就連我阿媽都話我同表哥個樣有d似~~
仲有呀~~
我發覺到原來西醫同中醫講d野真係岩岩相反曬~~嫁
真係好好笑~~囉
都唔知信邊個好~~la
我今日仲整左一d ga馬豆糕呀~~
諗聽日會帶d返教會~~
希望食過我整ga個個d野~~
你地唔好肚痛~~la
不過食唔食就等你地自己決定~~la
haha..............ha
我為左依家有得開電腦~~
聽日可能要5點鐘起身呀~~
好慘呀~~~=口='' |