suki0313
暱稱: NICKY
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-24
2007-05-23
2007-05-20
2007-05-20
2007-05-19
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


2006-09-18 分類: 未分類

哈哈~~
終於完騰峰所願~~
今日我終於肯溫書~~la
因為明日要黙書~~
不過好簡單~~啫
難我唔到~~
好慘呀~~~
我又冇高~~la
都唔知個老師有冇度錯~~嫁
冇理由我會冇高過~~嫁
我今日好唔小心咁撞瘀左隻手~~
好痛呀~~
成日都唔小心整到隻手~~
係呀~~
好慘呀~~
要捱多四日先有假放~~=.=''
好想放假呀~~
期待10月4 日ga來臨~~
因為又個日起每逢星期三~~
我都可以打排球~~la
不過最可惜ga係~~
即使夠人~~
我地都趕唔切去報學界~~
因為連甲組都就開賽~~la
不過希望下年可以打學界~~la
聽日有咩可以食呢~~
我都唔知去邊度食lunch好~~la

2006 年 9 月 16 日  星期六   陰天


2006-09-16 分類: 未分類

今日我返ga個個教會有一個佈道會~~
係由一個好有名ga牧師(林以諾牧師)~~
佢講道都真係幾好笑~~
今日我同我阿媽5點去左搭車出觀塘度返教會~~
我地好早就出到觀塘~~
跟住我地去左kfc度食野~~
食完野我地去左apm個吉之島度睇下有冇野要買~~
我地買左三筒糖~~
當我地完糖之後~~
我地就係時候返教會~~la
我地返到教會~~
我同佢分開左坐~~
我喂左dolphin同波波佢地坐~~
咁係我地等個佈道會開始ga時候~~
騰峰佢走左過黎同我地打招呼~~
寒喧幾句後佢就行開左~~
跟住佢又走返轉頭同我打招呼~~
佢話唔同我打招呼怕我唔開心~~喎
我只好回應咳聲俾佢~~=口=''
哈哈~~
跟住冇幾耐個佈道會就開始~~la
個佈道會完左之後~~
我冇同我阿媽一齊走~~

佢走先過我~~
咁得我自己一個搭巴士返屋企~~
點知突然個胃勁爆痛~~
一上車痛到落車~~+﹏+''
返到屋企~~
我就去左沖涼~~
沖完涼搵左d野食~~
最大個問題係我竟然唔記得左打電話俾我表姐~~
=.=''
呀~~
我又唔記得野~~la
就咁又過左一day~~

2006 年 9 月 13 日  星期三   雨天


2006-09-13 分類: 未分類

好開心呀~~
因為今日落大雨~~
我實在太鍾意落雨~~la
哈哈~~
不過,好慘ga係~~
我個咁ga學校紅雨+三號風球~~
咁都唔俾人早走~~
真係衰呀~~
你唔俾人走都算~~la
佢仲要唔俾人出去食lunch~~喎
搞到我要俱公仔麵~~=.=''
人地諗住今日去食炸壽司~~嫁
依家冇得食~~la
我今日去返補買一本書~~
個本書係我家姐幫我買漏左~~
搞到我今日成4:30先返到屋企~~
好在今日冇野做~~啫
今日上個堂咁ga宗教&倫理~~
嘩~~
真係悶到嘔~~呀
個阿sir講野真係好鬼無聊~~嫁
成日係度講佢自己d歷史~~
又唔見佢教文科d史(中史,西史)~~=.=''
係上佢堂我先視野清澈~~咋
知唔知點解呢~~
因為上佢堂d人都訓曬交~~la
哈哈~~
我only一ga提神方法就係~~
就係~~就係~~就係~~~
祕密~~la
hehe~~
好野~~我仲諗住呢間學校唔會開排球ga課外活動~~tim
點知我今年入去今年就有~~
哈哈~~不過依家係唔知夠唔夠人~~啫
如果打得好ga話可能會入到校隊~~嫁
我好想可以攞到張中學ga運動員證呀~~~
我d fd話我個人好男仔,但係個花名又好女仔~~喎
所以佢地已經幫我改左個花名~~
我從今以後我再唔係suki~~
而係Nicky~~la
哈哈~~

2006 年 9 月 11 日  星期一   陰天


2006-09-11 分類: 未分類

今日係第一日正式上堂~~
only第一日就搞到我想死~~la
又悶,d老師講野又無聊,d同學串老師又悶~~
我唔知點解我覺得d人串老師好無聊~~囉
我部電腦有d問題~~呀
咁我平時一開電腦就會on msn~~嫁la
點知我今日開電腦~~
我個msn on 唔到~~
咁我就睇下咩事~~la
點知佢話我部電腦個防火
牆隔左我個msn~~
睇個樣好似好冇問題~~
但係最奇ga係~~
我部電腦跟本就冇防火牆~~
跟住我依家開電腦冇得on msn~~
好唔慣呀~~=口='''
好唔開心呀~~
就算我開左電腦你都搵我唔到~~
我就好似消失得冇影冇蹤~~
其實我都好掛住我d舊ga好好好.........好朋友~~嫁

2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


2006-09-10 分類: 未分類

嘩~~
今日好眼訓呀~~
今日11點幾我就去左觀塘~~
我用左大概1個鐘行曬成個apm~~
12:15我就上左去教會度~~
等到12:45咁我就上201~203~~la
上完堂之後我就同表姐,波波,dolphin佢地去食lunch~~
食完lunch之後~~
我地又返教會度上午堂~~
上到6:00~~
我就即刻返屋企~~
因為今日有d親戚會去我屋企食飯~~
但係我返到屋企已經係7:30度~~la
佢地都冇等我食飯~~
早知就唔返去食~~la
食完之後~~
我阿媽又要我幫佢洗碗~~
跟住依家勁爆眼訓~~呀
=.=zzz