hehe~~
今日派成績表~~la
d成績都唔錯~~
eng:全級第12名,全班第3名~~
綜合人民:第20名全部有71人~~
電腦:第4名,全部有51人~~
全班第11名,全級第15名~~
都算唔錯~~la
不過,如果唔係maths唔合格~~
我可以仲好~~嫁
都幾好呀~~
我依家學業運動兩得意呀~~
因為我入左羽毛球校隊~~
哈哈~~
今個星期我阿婆又入左去我屋企度住~~
佢係到搞左一個好大ga笑話~~
不過都係我阿媽同我講~~
就係咁~~ga
有一日咁佢就係度煮lunch~~
俾我阿爸,阿婆同佢自己食~~la
佢突然見到我阿婆~~
攞住件jacket同眼鏡等等ga野~~
走左入洗手間~~
咁我阿媽就問佢咩事~~la
佢話佢要出返去觀塘~~喎
其實係勁好笑~~囉
攞齊曬d野去洗手間嗌走佬~~喎
真係笑死我~~囉
羽毛球個度好似成唔知1月定2月先有比賽~~
呢段時間都係練波~~
不過我都有時夜晚同我阿媽去打羽毛球~~
HEHE~~
希望可以有好D ga成績~~la
p.s:騰峰:
sorry~~呀我唔記得同你講生日快樂~~tim
依家同你講返補數~~^^
◤☆.生日快樂.☆◢ |