依家ga心情好左好多~~la
因為一次ga成績唔好搞到我唔開心~~
諗落有d唔值~~
加上今日派卷~~
有幾科都考得唔錯~~
而搞到我唔開心個科maths都唔係死得好慘~~啫
今日派左中文,Maths,Chem,電腦,Eng~~la
中文:27/50(都ok~~la)
Maths:MC:9/25長問答:24/100(唔係死得好慘~~啫)
Chem:MC:30 長問答:32(好過以前~~)
電腦:62/100(勁呀~~第一名呀~~yeah)
Eng:37.5/50(好過以前好多~~la全班第三~~)
依我咁ga底子都有咁ga成績~~
已經係好好~~嫁la
不過都係靠波波,騰峰,浩然,dolphin佢地教得好~~啫
如果唔係我邊有咁ga成績呀~~
真係thank you ~~~曬
以後就要麻煩你地~~la ^^
|