suki0313
暱稱: NICKY
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-05-24
2007-05-23
2007-05-20
2007-05-20
2007-05-19
文章分類
全部 (125)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 11 月 6 日  星期一   晴天


2006-11-06 分類: 未分類

今日我跟左個老師出左去灣仔度~~
參加一個高峰論壇~~
由早上8:45~5:00~~
其間12:00會出去食lunch~~
可以最多食2個鐘~~
咁我唔知邊度有野食~~
個阿sir又問我同唔同佢食~~
咁我就同佢食lunch~~
點知呢餐飯佢請~~
仲等我諗住會AA制~~tim
我同阿sir食完lunch之後~~
仲有好多時間剩~~
咁我地就周圍行~~
行行下行到去一間生果店~~
佢話想食香蕉~~
佢就buy左一梳香蕉~~la
咁我地又繼續行~~
行到差唔多時間我地就去返e館~~la
佢聽忌下又話想食野~~
佢搵左一本周刊黎啫住佢食蕉~~
佢未聽到3:00就嗌眼訓~~
(有冇搞錯呀仲快過我~~)
跟住我地聽到4點幾就走~~lu
因為真係太悶~~la
連阿sir都頂唔順~~
哈哈~~
真就知有幾悶~~la
不過~~
又有陣時好好玩~~
hehe~~
不過我同阿sir走個時仲好玩~~
因為個論壇仲未完~~
走之前要寫低一d資料~~
咁為左快d~~
所以我同阿sir分開黎寫~~
點知寫完之後~~
待我同阿sir出左e館之後~~
阿sir問我寫真定寫假~~
我話當然寫假~~la
陣間有咩事真係打返學校問咪大鑊~~
跟住我問阿sir寫真定假~~
佢都係話寫假~~
真係勁好笑~~囉
哈哈~~
不過我今日仲有第二樣野開心~~
因為今日我見到林嘉欣呀~~
好開心呀~~
跟住我首先同左阿sir buy書~~
跟住佢帶我去搭車~~
佢係度簡緊書個陣時我去左睇其他書~~
冇理到佢~~
等佢buy完書之後~~
佢黎搵我~~
佢buy左一樣野俾我~~
個樣野係一個好靚ga十字架~~
跟住佢就送我去搭車~~la
佢同我搭車搭到去元朗佢就落車~~la
跟住我就返左屋企~~
一返到屋企就有飯食~~
真係幸福呀~~~

2006 年 11 月 5 日  星期日   晴天


2006-11-05 分類: 未分類

沉日睇左人工智能~~
個結局好慘呀~~
搞到我睇完之後係咁喊~~
差d喊到停唔到呀~~
跟住我仲俾我阿媽鬧~~tim
佢鬧我"白痴~~嫁睇電視睇到喊你都有病~~嫁"
跟住佢仲話~~
"以後唔好睇電視~~la"
你估我真係好想喊~~嫁咩
出戲真係好慘~~啫
我喊完之後去左訓交~~
都好辛苦~~嫁
個鼻塞左~~
跟住今日係星期日~~
咁我就返教會~~la
咁我阿婆之前個幾日跟左我阿媽~~
返左去我屋企~~
咁我就冇返早堂~~la
又因為今日我阿姨要黎我屋企度食飯~~
我費事我阿姨自己一個帶住兩個細路~~
咁夜返屋企~~la
所以我都冇返到午堂~~
咁我今日要上堂~~
所以我都要去觀塘~~
咁都冇d咩野發生過~~
但係當我搭車返屋企~~
我訓到去總站先知醒~~=.=''
搞到我又要行路返屋企~~
好慘呀~~~
騰峰:
  我會為你ga敏感禱告~~嫁

2006 年 11 月 4 日  星期六   晴天


2006-11-04 分類: 未分類

前日我同左我阿媽去左打羽毛球~~
打左大概一個鐘度~~la
好好玩呀~~
沉日係一個好難得有ga一個聚會~~
好開心呀~~
不過返到屋企都就12點~~lu
沉日我返學好唔開心呀~~
因為我隻史迪仔手錶爛左~~
件事係咁~~ga
我沉日同d fd食完飯咁我地就圖書館~~la
我同一個fd係度睇緊有咩書睇~~
突然有個人撞到我~~喎
跟住我隻錶就撞左落個書架度~~
錶面個塊玻璃就烈左~~la
我諗佢都係冇心~~
不過我個fd同我講又係佢~~
我就問我個fd咩又係佢呀~~
跟住我個fd話佢今朝打過喂喂(我另一個fd)~~
我話下佢俾人打咩~~
我個fd話係呀~~
佢話今日喂喂係度行行下ga時候~~
有一個人係佢後面好大力咁打落喂喂個背脊度~~
跟住我地講緊ga時候~~
個老師可能聽到我地講野~~
跟住就叫我同我個fd搵喂喂~~
我同個fd搵埋喂喂之後~~
佢係度叫打喂喂同整爛我隻錶個個人同我地道歉~~
跟住喂喂講左句好無奈~~囉
就走左~~la
跟住我同我另一個fd就跟住佢走左~~la
就係咁~~件事就完左~~la
我隻史迪仔錶錶爛左呀~~
好慘呀~~
不過今日我家姐會幫我攞隻錶去整~~
希望有得整~~la

2006 年 11 月 2 日  星期四   晴天


2006-11-02 分類: 未分類

咪以為我岩岩test完左~~
就唔洗溫書呀~~
依家溫定就差唔多~~la
12月8日我地又要考試~~la
d考試test個d野勁密~~囉
但係我都會努力~~嫁
不過又要辛苦波波,dolphin,騰峰,浩然同肥良~~
因為我又要溫書~~
有唔識我就又要煩住你地~~la
真係辛苦~~曬la
同唔該~~曬
hehe~~      ^^

2006 年 11 月 1 日  星期三   晴天


2006-11-01 分類: 未分類

本身諗住今日有得打羽毛球~~嫁
點知個老師唔知做咩全部課外活動暫停一次~~
=口=''好無奈呀............
人地等左好耐先等到星期三~~嫁
好~~~la
唔講呢d住~~la
今日派埋最後兩份卷~~la
一份係綜合人民,一份係生物,
d成績都ok~~la
綜合人民我有65/100分,
而生物就有58/100分,
hehe~~
派曬卷~~lu
如果唔係maths差左我都幾滿意今次test ga成績~~
哈哈~~下次要再俾多d心機~~
我要連maths都pass埋~~
我6/11(一)唔洗返學呀~~
因為個日老師會帶得同其他9個人去參加灣仔唔知邊度ga~~
一個高峰論壇~~哈哈~~
我都唔係幾知係d咩黎~~
不過老師話對我地學綜合人民有幫助咁我咪去~~囉
老師要我地諗一題問題係問律政司司長~~(未必一定抽得到)
5~~
我都唔知問咩好~~
跟住9/11(四)我又有得去旅行呀~~
去大潭郊野公園~~(好似係~~)
所以下星期有好多活動呀~~
好野~~哈哈  ^^
正在努力節食減肥~~
可惜今日失敗~~LA
努力呀~~我一定得~~嫁