本身諗住今日有得打羽毛球~~嫁
點知個老師唔知做咩全部課外活動暫停一次~~
=口=''好無奈呀............
人地等左好耐先等到星期三~~嫁
好~~~la
唔講呢d住~~la
今日派埋最後兩份卷~~la
一份係綜合人民,一份係生物,
d成績都ok~~la
綜合人民我有65/100分,
而生物就有58/100分,
hehe~~
派曬卷~~lu
如果唔係maths差左我都幾滿意今次test ga成績~~
哈哈~~下次要再俾多d心機~~
我要連maths都pass埋~~
我6/11(一)唔洗返學呀~~
因為個日老師會帶得同其他9個人去參加灣仔唔知邊度ga~~
一個高峰論壇~~哈哈~~
我都唔係幾知係d咩黎~~
不過老師話對我地學綜合人民有幫助咁我咪去~~囉
老師要我地諗一題問題係問律政司司長~~(未必一定抽得到)
5~~
我都唔知問咩好~~
跟住9/11(四)我又有得去旅行呀~~
去大潭郊野公園~~(好似係~~)
所以下星期有好多活動呀~~
好野~~哈哈 ^^
正在努力節食減肥~~
可惜今日失敗~~LA
努力呀~~我一定得~~嫁 |