今日開始派卷~~lu
d成績都唔係咁好~~囉
哈哈~~
不過好在咁~~咋
如果唔係我就會冇進步空間~~la
hehe~~
今日派左12份卷~~
成績如下:
生物:77/100
Maths:MC:15/54,長題目:11/100
Chem:MC:23/50,長題目:42/100
Eng:Reading:25.5/50,
Listening:66/120(48分合格)
中文:閱讀:44.5/100,
作文:65.5/100(全班最高)
聆聽:61.5/100
說話:4.5/10,21/50
宗教:68/100
其實,講真真係差左好多~~
不過,我最頂唔順ga係~~
個老師竟然話我作文表達自然~~
=.=''
我睇好聽日派ga綜合人民卷~~
已經好耐冇打波~~la
期待打波~~^^ |