| sunnylok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2012 年 10 月 13 日 星期六  |
| 2012-10-13 |
分類: 隨手記 |
How say..?
努力啦我要 哈哈
希望我的組員都可以順利合格啦
物理佬唔好出咁難啊 (跪)
獨立堅強,的確係一件風光與壓力並存的事...
但是無從選擇的話,還是要拼下去的...
直到倒下之前,不能退縮!
只是,如果背後可以有個人互相依靠就好了...哈,THINK TOO MUCH LA
|
2012 年 10 月 12 日 星期五  |
| 2012-10-12 |
分類: 隨手記 |
聽日答問大會..唔知花生會唔會脫銷呢
好惡劣啊,我居然咁樣諗 =.=
可惜唔打得係FACEBOOK 哈哈 |
2012 年 10 月 11 日 星期四  |
| 2012-10-11 |
分類: 隨手記 |
決定搬家黎Qooza啦~~
Facebook qq 微信都太危險啦 避青蛙呢
今晚係張學友情歌篇~~雖然我份人冇咩啦,都比你感動到一塌糊塗啊
恩?恩?哦?哦?咦?咦?
算啦,咁複雜GE野諗唔明架啦
繼續種薯仔扮薯仔啦~~ (駛扮架 =.=? |
| 2012-10-11 |
分類: 隨手記 |
抽抽樂~~
今晚夜晚節目真豐富
奪命加分 夜遊澳門 無限抽水 真人唱歌
簡直就正啊
如果聽日唔駛番工番學就仲好啦 哈哈 (貪心呢 |
| 2012-10-11 |
分類: 隨手記 |
有驚無險,未到12點
難得咁齊人傾力合作搞個實驗啊~~
一邊搞一邊抽水,實在太搞怪啦 :D
話說我唯一諗唔明GE點係
點解我要出去攞段片...到而家我都未諗得明 =~=
拆左五分鐘都拆唔到,連個天都叫我去搭巴士呢
時機未到,咪等下咯,哈哈 ^^"
幾好丫 唔錯丫 咁都OK丫 |
|
|
|