| sunnylok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
| 2012-10-27 |
分類: 隨手記 |
微雨,空氣的味道...
又坐在陽台呆呆的望着
赤紅的夜空...
我的快樂被誰偷走了?
身陷泥潭,以為撐下去就能到彼方
明明可以選擇繞過,可以選擇迴避的
不懂,但既然決定了飛翔,就不再收回翅膀了
就算跌倒,也要跌得華麗,寫下最美的一頁回憶
|
2012 年 10 月 25 日 星期四  |
| 2012-10-25 |
分類: 隨手記 |
窗外的星空...今晚的天氣好清呢
星星清晰得...讓人想逃到遠方,拋開一切煩惱... |
| 2012-10-25 |
分類: 隨手記 |
係啊...我D死垃圾,讀咩都冇用架啦
係啊...死剩把口,做就另一回事
係啊...我每日都剩係識攤起到扮死狗
總知我就垃圾廢物一早應該死Q左佢啦!!!! |
| 2012-10-25 |
分類: 隨手記 |
我累...能打到我的只有我自己
再多的壓力我也不怕..怕的是我放棄 |
| 2012-10-25 |
分類: 隨手記 |
我知道我心情好差
但係已經唔代表我會亂黎啦 |
|
|
|