| sunnylok : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2012 年 10 月 20 日 星期六  |
| 2012-10-20 |
分類: 隨手記 |
一個腥風血雨的晚上
一個芝麻和花生亂飛的晚上
中箭,中槍,構成這夜的華麗
下..吓..下???
我交完表望多5分鐘先睇明...:(
不過仲有機會改ge...
|
2012 年 10 月 18 日 星期四  |
| 2012-10-18 |
分類: 隨手記 |
啦兒啦 啦兒啦 啦兒啦兒啦
啦兒啦 啦兒啦 啦兒啦兒啦
銅鏡映無邪 紮馬尾
妳若撒野 今生我把酒奉陪
今日放學應該走前山的
無論由邊個角度黎睇都係
下次啦下次啦 =w=
你若撒野 今生我把酒奉陪 |
2012-10-18  |
分類: 隨手記 |
乾水延時症中 0 0
好像問答大會 0 0
算了 心情平穩得恐怖 0 0
大概腦中在計算某些複雜問題 0 0?
希望兩三天時間內能計算清楚 0 0 |
2012 年 10 月 17 日 星期三  |
| 2012-10-17 |
分類: 隨手記 |
我果然好蠢...明明諗住買文具送俾媽咪等佢開心下..
點知買完之後...冇發覺個袋穿左個洞...跌左一半走...
行路個陣又心不在焉...亂諗緊野...又唔帶番個斜揹出街...
好彩都係唔見左一半咋 ^^"
算啦...起碼唔係唔見曬 哈哈..
話唔定..有更加需要GE人執到呢..都叫幫到人丫 哈..
只不過..番到屋企個陣仲要笑住口面同媽媽講..
D筆唔靚..我聽日揀幾支靚GE先買俾你啦..
個下..哈哈..我幾好戲丫 (笑)
只不過..我心入面GE唔開心..又有邊個可以同我分享..
算啦..未準備好..
或者就係敢樣啦..唔想傷害到人,唔想傷害到自己
最後都係去種蕃薯啦 話唔定會成為一代農耕大王,創業上市再分析再集資再上市啦 (笑)..... |
| 2012-10-17 |
分類: 隨手記 |
就算有social persuasion
low self-efficacy始終係事實 ^^"
做每樣野都可以有好高self-efficacy...
唯獨係呢樣...哈哈
如果你係單細胞又好啊...
你好奇出黎個結果其實係自己,好笑嗎?
好啦 其實戀愛唔屬於今日GE課題GE
出去買定支筆裝備定自己~~順便鼓勵下媽媽讀書啦 XD
做好自己啦...就算種薯仔都要做最出息個個種薯人 (?)
哈哈 我不要再想 我不要再想~~ |
|
|
|